• Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Anonym (Nej)
    MammAmma skrev 2021-05-14 17:59:42 följande:

Bisexuell/homo = omanlig? Bwahaha, jadu.

Ja, inte är man manlig enligt min definition när man som man tar penisen både i munnen och röven haha.
  • MammAmma
    Anonym (Nej) skrev 2021-05-14 18:01:35 följande:

Ja, inte är man manlig enligt min definition när man som man tar penisen både i munnen och röven haha.

Du har en lite märklig definition då, för det finns inget likhetstecken mellan bi/homo och 'fjolla'. Antar att man inte är 'kvinnlig' om man slickar fitta heller då.
  • Anonym (Nej)
    MammAmma skrev 2021-05-14 18:10:28 följande:

Du har en lite märklig definition då, för det finns inget likhetstecken mellan bi/homo och 'fjolla'. Antar att man inte är 'kvinnlig' om man slickar fitta heller då.

Jag har inte kallat någon för fjolla? Det finns män som är manliga och män som är feminina, gillar man kuk så är man inte manlig, punkt. Spelar ingen roll om du tycker att min definition är märklig, frågan gällde min syn på bisexuella män och jag svarade.
  • MammAmma
    Anonym (Nej) skrev 2021-05-14 18:12:56 följande:

Jag har inte kallat någon för fjolla? Det finns män som är manliga och män som är feminina, gillar man kuk så är man inte manlig, punkt. Spelar ingen roll om du tycker att min definition är märklig, frågan gällde min syn på bisexuella män och jag svarade.

Har inte påstått att du kallat någon fjolla heller, men det är uppenbart vad du menar när du säger att en del män är feminina. Jag attraheras inte heller av feminina män, utan dras till dem som är mer 'traditionellt' manliga (inte för att det är något fel alls med "fjolliga" män). Ja, du får tycka och definiera precis vad och hur du vill. Bara intressant hur logiska stigar i allas hjärnor kommer fram till så olika slutsatser.
  • Anonym (Nix)

För mig är en bisexuell man undergiven, inte dominant manlig.hade inte funkat för mig
  • MammAmma
    Anonym (Nix) skrev 2021-05-14 23:34:44 följande:

För mig är en bisexuell man undergiven, inte dominant manlig.hade inte funkat för mig

Fast, nej. Bi/homo gör inte en man automatiskt till ug/bottom heller.
  • MammAmma
    Anonym (Nix) skrev 2021-05-14 23:34:44 följande:

Eller lever du i villfarelsen att alla bisexuella män vill vara den som tar stock?
  • Anonym (Theory)
    MammAmma skrev 2021-05-14 18:10:28 följande:
    En tjej jag känner har flera bisexuella tjejkompisar.
    När hon fick veta att jag även gillade killar, så sa hon att jag är bög.
  • Anonym (Nix)
    MammAmma skrev 2021-05-15 01:32:06 följande:

Eller lever du i villfarelsen att alla bisexuella män vill vara den som tar stock?

För mig känns det undergivet. Jag vill ha en dominant man. Jag skulle tycka att det var avtändande om han var bi. Jag skulle inte kunna ha sex med en transman heller, han är 100% man i mina ögon men det hade inte funkat för mig sexuellt. Jag vill ha hela paketet
  • MammAmma
    Anonym (Theory) skrev 2021-05-15 06:52:54 följande:

En tjej jag känner har flera bisexuella tjejkompisar.

När hon fick veta att jag även gillade killar, så sa hon att jag är bög.

Den generella inställningen 'där ute i samhället' till manlig vs. kvinnlig bisexualitet gör det ju plågsamt tydligt hur ogenerat hycklande folk kan vara. De flesta, oavsett kön, ser inte ner på bisexuella kvinnor. Annat är det med bisexuella män. Det är beklagligt.
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.