• Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Anonym (Ewa marie)
    Anonym (Oerhört trogen och hetero) skrev 2021-05-03 18:43:32 följande:

Jag tycker att sex mellan män är oerhört avtändande och skulle aldrig ha ett förhållande med en bisexuell man.

Tycker att det är äckligt med en massa sex vid sidan av också, så nej du ligger inte högt i kurs hos mig när det kommer till en eventuell relation.

Tänker precis som dig! Skulle aldrig kunna ha nån relation med en bisexuell man. Vet en kille som jag precis träffat och som ganska snart började prata om trekant med en extra kille. Han undrade om jag kunde använda en dildo på honom då. Det kändes så bakvänt och äckligt. Aldrig!!
  • Anonym (Midnight_lady)

Nej Bs killar är det mest avtändande jag vet,
    så det kommer aldrig hem en bs kille till mig.
    Kvinna 50+

• Anonym (Kukdiggaren)

Jag tror inte att en enda av de tjejer jag haft en relation med har anat att jag varit kukintresserad. De har alla varit mer eller mindre undergivna. Det är lite tråkigt att så många tjejer är förutsägbara, det blir liksom ingen omväxling.

Så länge jag får det jag är ute efter fortsätter jag att spela straight för vissa tjejer, det har fungerat bra hitintills. Sen när de tråkat ut mig avslutar jag och går vidare.

När man läser om mångas inställning här känner jag att jag inte ens behöver ha dåligt samvete över att dubbelspela även om det är lite tråkigt att göra tjejer ledsna.

• Dethärärmittnamn
    Anonym (Kukdiggaren) skrev 2021-05-16 08:50:07 följande:

Jag tror inte att en enda av de tjejer jag haft en relation med har anat att jag varit kukintresserad. De har alla varit mer eller mindre undergivna. Det är lite tråkigt att så många tjejer är förutsägbara, det blir liksom ingen omväxling.

Så länge jag får det jag är ute efter fortsätter jag att spela straight för vissa tjejer, det har fungerat bra hitintills. Sen när de tråkat ut mig avslutar jag och går vidare.

När man läser om mångas inställning här känner jag att jag inte ens behöver ha dåligt samvete över att dubbelspela även om det är lite tråkigt att göra tjejer ledsna.

Det blir annorlunda om du vill ha en stabil relation-då måste du ju vara ärlig. Särskilt med tanke på att du har en dröm om att utföra detta med en tjej som tittar på.

Alla människor tänder på olika saker och du hittar säkert någon som hakar på.
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Dethärärmittnamn skrev 2021-05-16 09:55:55 följande:

Det blir annorlunda om du vill ha en stabil relation-då måste du ju vara ärlig. Särskilt med tanke på att du har en dröm om att utföra detta med en tjej som tittar på.

Alla människor tänder på olika saker och du hittar säkert någon som hakar på.

Absolut måste jag vara ärlig om det blir aktuellt med en relation jag känner kan vara för evigt. Sålängerelationer funkar bra med mig i garderoben. Tjejer verkar vara mer benägna än jag att tänka att en relation ska hålla livet ut så det är de som blir ledsna när jag gör slut. Jag känner mig lite elak när det blir så. Men de precis som jag ser om sitt eget bo i första hand, så det är inget större moraliskt dilemma för min del.
  • Anonym (NoMore)

Har själv haft förhållande med några bisexuella kvinnor. Och det är alltid återkommande: Överlägset de slampigaste jag varit tillsammans med! Är själv långt ifrån pryd! Men lär undvika det fortsättningsvis (Rödflagg!) 

• felicityporter

Jag har varit med om en  kille som sa att han hade sugit av en kille innan och jag blev så jävla avtänd direkt.
    Många år senare berättade min dåvarande man att han har en sexfantasi där en man suger av honom som en sorts maktgrej förklarade han. Strax därefter tog det äktenskapet slut.

• Anonym (Blomsterfrun)

För mig hade det inte spelat någon roll alls men ser mig själv som öppensinnad. Jag hade kunnat dela man med min man likväl som att bjuda in en annan kvinna som extra part. Nu skulle han aldrig vilja det men hade han velat så kan jag inte påstå att hans lust skulle påverka min kärlek till honom. Han är ju exakt samma person ändå. 

Om man bara var mer öppen och ärlig med sin partner så tror jag att många fler hade haft ett roliga sexliv där bådas behov blir uppfyllda  

Eller nej förresten, jag kom på att jag blir mörkrädd av att läsa alla dömande kommentarer i olika trådar här och se vilken icke-acceptans det finns för andras olikheter så det är kanske bäst att bara förespråka hetero vanilj sex efter giftemål under täcket med lampan släckt för att inte kallas troll och bli portad från forumet? 
    Glömde en sekund att alla öppna och frisinnade människor alltid anklagas för att vara troll. 

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (Ewa marie) skrev 2021-05-15 15:15:31 följande:
    Tänker precis som dig! Skulle aldrig kunna ha nån relation med en bisexuell man. Vet en kille som jag precis träffat och som ganska snart började prata om trekant med en extra kille. Han undrade om jag kunde använda en dildo på honom då. Det kändes så bakvänt och äckligt. Aldrig!!
    Är av samma åsikt. Inte en chans att dessa halvfeminina fjompor kommer att vara trogna. Slampighet hos män är fruktansvärt avtändande. Vägrar att vara med någon som dessutom fantiserar om något jag aldrig kan leva upp till. Never. 
  • Anonym (Kvinna)

Är en openminded tjej i mina bästa år, men är nog osäker på hur jag skulle förhålla mig till en bisexuell killes intresse. I varje fall om läggningen framkom bak- eller ryktesvägen. I annat fall okej för mig. Inbillar mig inte bisexuella killar eller tjejer är mer promiskuösa än genomsnittliga heterosexyella människor är, varför den delen en icke fråga. Samma öppenhet och samsyn råder som i heterosexuella förhållanden, hur vi ställer oss till trohet kontra otrohet i parrelationen osv. Plocka in en extra partner tycker jag är en separat fråga i såväl hetero- som bisexuella kontakter. 

• Anonym (Tjej)

Nej, usch! Skulle aldrig dejta en bisexuell man.

• Anonym (Bisexuell man)

Jag är bisexuell och lever ett helt vanligt familjeliv. 
    Min fru visste att jag haft sex med män tidigt i förhållandet och inte haft problem med det. Sen har vi inte pratat om det förens sista året (10 + år vi vart tillsammans). 

Vi har ett fantastiskt sexliv tillsammans och har börjat prata om att ha sex med flera då hon gärna vill provapå sex med tjejer och jag gärna har sex med män igen. Vi får se om det blir verklighet i framtiden. Men det är otroligt skönt att ha en kvinna som accepterar mig för den jag är och jag accepterar henne för den hon är. Det ger oss krydda i sexlivet. 

Med det sagt så är jag min fru trogen, och kommer alltid att vara, skulle vi vilja experimentera med flera är det tillsammans som par vi gör det, inget smygande bakom ryggar. 
    Bara för man är bisexuell och har en stor sexlust behöver det inte betyda attman inte är en monogram person.

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (Bisexuell man) skrev 2025-01-30 09:42:58 följande:

Jag är bisexuell och lever ett helt vanligt familjeliv. 
    Min fru visste att jag haft sex med män tidigt i förhållandet och inte haft problem med det. Sen har vi inte pratat om det förens sista året (10 + år vi vart tillsammans). 

Vi har ett fantastiskt sexliv tillsammans och har börjat prata om att ha sex med flera då hon gärna vill provapå sex med tjejer och jag gärna har sex med män igen. Vi får se om det blir verklighet i framtiden. Men det är otroligt skönt att ha en kvinna som accepterar mig för den jag är och jag accepterar henne för den hon är. Det ger oss krydda i sexlivet. 

Med det sagt så är jag min fru trogen, och kommer alltid att vara, skulle vi vilja experimentera med flera är det tillsammans som par vi gör det, inget smygande bakom ryggar. 
    Bara för man är bisexuell och har en stor sexlust behöver det inte betyda attman inte är en monogram person.

Fast du är ju uppenbarligen inte monogam. Och inte många andra bimän heller enligt vad jag har läst om. 

Jag tror inte att bisexuella män generellt vill vara monogama, med hänsyn till allt man läst om er.  De kommer alltid att längta efter öppna förhållanden och såna män är helt meningslösa som relationsmaterial, åtminstone för mig och många andra kvinnor som är fullt nöjda med en enda partner och sexuell dragning till ett enda kön.

För mig låter det bara girigt, billigt och gränslöst att dras till båda kön. Bryr mig personligen inte om hur bisexuella kvinnor fungerar då jag ej dras sexuellt till andra kvinnor. Män däremot, inte en chans att de ska få dra ner mig i sitt träsk av promiskuöst leverne.

Vill inte ens dejta någon som haft många partners, vilket bimän garanterat haft i de flesta fall. Med tanke på hur busenkelt det är för män att hitta sex hos andra män.
  • Anonym (M)
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-01-30 10:06:24 följande:
    Fast du är ju uppenbarligen inte monogam. Och inte många andra bimän heller enligt vad jag har läst om. 

Jag tror inte att bisexuella män generellt vill vara monogama, med hänsyn till allt man läst om er.  De kommer alltid att längta efter öppna förhållanden och såna män är helt meningslösa som relationsmaterial, åtminstone för mig och många andra kvinnor som är fullt nöjda med en enda partner och sexuell dragning till ett enda kön.

För mig låter det bara girigt, billigt och gränslöst att dras till båda kön. Bryr mig personligen inte om hur bisexuella kvinnor fungerar då jag ej dras sexuellt till andra kvinnor. Män däremot, inte en chans att de ska få dra ner mig i sitt träsk av promiskuöst leverne.

Vill inte ens dejta någon som haft många partners, vilket bimän garanterat haft i de flesta fall. Med tanke på hur busenkelt det är för män att hitta sex hos andra män.
    Vet du vad monogam betyder?
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (M) skrev 2025-01-30 10:16:12 följande:
    Vet du vad monogam betyder?
    Vad är det för en dum fråga? Tror du att jag är dum eller nåt? Självklart vet jag detta. Och ett öppet förhållande, trekant eller liknande dekadent skit är inte att vara monogam. Hade du några fler korkade frågor att ställa?
  • Anonym (M)
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-01-30 10:19:04 följande:
    Vad är det för en dum fråga? Tror du att jag är dum eller nåt? Självklart vet jag detta. Och ett öppet förhållande, trekant eller liknande dekadent skit är inte att vara monogam. Hade du några fler korkade frågor att ställa?
    Nej, jag fick ett alldeles utmärkt svar på min fråga. Kan bara beklaga, hade jag vetat hade jag inte frågat dig. Lugna nu ner dig, så mår du säkert bättre igen om en stund. 
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (M) skrev 2025-01-30 10:24:03 följande:
    Nej, jag fick ett alldeles utmärkt svar på min fråga. Kan bara beklaga, hade jag vetat hade jag inte frågat dig. Lugna nu ner dig, så mår du säkert bättre igen om en stund. 
    Du fick ett faktakorrekt svar från mig och inget annat - monogam innebär att man håller sig till en person och inte ligger med andra i en relation. Nej, sluta ställa spydiga frågor med en spydig attityd först du. 
  • Anonym (Bisexuell man)
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-01-30 10:30:36 följande:
    Du fick ett faktakorrekt svar från mig och inget annat - monogam innebär att man håller sig till en person och inte ligger med andra i en relation. Nej, sluta ställa spydiga frågor med en spydig attityd först du. 
    Fast jag skrev ju att jag och min fru enbart vart varandra trogen dvs hitintills har vi levt ett helt monogamnt liv tillsammans, att man fantiserar om att ha sex med andra eller flera är inte att leva i ett öppet förhållande. 

Med det sagt har jag redan förstått att du och jag har olika världsbilder och jag är tacksam att jag inte delar din. Att kunna känna känslor och attraktion till en person oavsett kön är något vackert och fint, jag är glad att jag har den förmågan och stolt att kunna berätta det för andra. 

De som inte accepterar mig eller min sexualitet låter jag passera vidare i livet utan att ta mig när. 
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.