Att lämna barn ensamma hemma
Har en fråga
Får man som förälder lämna barnen ensamma hemma (12 och 14 år) den veckan man har barnen
Typ från klockan 23 till 03 utan att meddela det till den andra föräldern?
Har en fråga
Får man som förälder lämna barnen ensamma hemma (12 och 14 år) den veckan man har barnen
Typ från klockan 23 till 03 utan att meddela det till den andra föräldern?
Inte det bästa att lämna barnen men om det kliar rejält(!?) så kan man väl ändå lita på att en 14-åring har vett att ringa 112 om det blir kris och katastrof?!
Inte det bästa att lämna barnen men om det kliar rejält(!?) så kan man väl ändå lita på att en 14-åring har vett att ringa 112 om det blir kris och katastrof?!
Så igen "klistrad vid sina barn " (vad det nu än betyder,) eller skita i dem, det är dina parametrar, jag tycker att alla som resonerar på samma sätt och försvarar detta uppenbara sinnessjuka, självupptagna beteende är allt annat än friska.
Det normala är att vilja vara med sina barn och göra det som är bäst för dem, beklagar att det blev en chock för vissa att inse vad det betyder att inte bara prioritera sig själv, ett tips, skaffa inte barn.
Tänk att det för så många är en börda att ha barn, där ser man.
Det är jättemärkligt att sticka iväg hela nätterna! Nä kanske inte händer nåt men om det gör det vill man väl vara på plats! Det spelar ingen roll varför han åker. Jag skulle aldrig göra så. Träffas gör man väl på dagtid om man inte sover över då eller är barnfri.
Det är jättemärkligt att sticka iväg hela nätterna! Nä kanske inte händer nåt men om det gör det vill man väl vara på plats! Det spelar ingen roll varför han åker. Jag skulle aldrig göra så. Träffas gör man väl på dagtid om man inte sover över då eller är barnfri.
Det är hans ansvar OM det händer nåt, hans fel.
Allt föratt få *ligga*, skämmigt!!
Herregud vad du snurrar till det, du kan inte bara ge dig i den här frågan va ?
Det du säger att jag säger har ingenting att göra med vad jag uttrycker, projicering någon ?
Däremot tänker jag avsluta mitt meningsutbyte med dig sägandes detta, inte en enda gång under denna långa konversation som du och jag har haft har jag hört dig nämna barnen först, bara dig själv och den här pappan, som du inte ens känner.
Det är inte svårt att se varför du driver de frågor och argument som du gör, bara förbluffande.