Att lämna barn ensamma hemma
Har en fråga
Får man som förälder lämna barnen ensamma hemma (12 och 14 år) den veckan man har barnen
Typ från klockan 23 till 03 utan att meddela det till den andra föräldern?
Har en fråga
Får man som förälder lämna barnen ensamma hemma (12 och 14 år) den veckan man har barnen
Typ från klockan 23 till 03 utan att meddela det till den andra föräldern?
Handlar inte om vad TS tror, handlar om "pappans" beteende.
En god förälder utgår ju självklart alltid från barnens mående, att anta annat säger en del om hur man själv tänker.
Igen, han smyger ut, ljuger om vad han ska göra, kommer hem typ fem timmar senare, tidigt på morgonen och du pratar om vad TS håller på med.
han gör även detta på den veckan han har sina barn, frågan som inte behöver ställas är, hur intresserad är han av att vara med dem, stackars människa.
Hon är orolig, tack gode gud för att någon är det gällande barnen.
Vid 14 hade jag dragit hem värsta festen så nja var försiktig där den tiden
Jag, han, vi... barnet inte involverad
Viktigt att ha en bra relation till sin partner, visst, hur utesluter det att man samtidigt har en bra relation till sitt barn ?
Ingår inte barnet i "relationen", dvs ens eget liv, man kan ha fler relationer, samtidigt, det är önskvärt om man valt att skaffa barn och relationen till barnet går först.
Om det är normala 12- och 14-åringar utan diagnoser eller andra särskilda behov, och de känner sig bekväma med det, så ja absolut!
Jag, han, vi... barnet inte involverad
Viktigt att ha en bra relation till sin partner, visst, hur utesluter det att man samtidigt har en bra relation till sitt barn ?
Ingår inte barnet i "relationen", dvs ens eget liv, man kan ha fler relationer, samtidigt, det är önskvärt om man valt att skaffa barn och relationen till barnet går först.