Att lämna barn ensamma hemma
Har en fråga
Får man som förälder lämna barnen ensamma hemma (12 och 14 år) den veckan man har barnen
Typ från klockan 23 till 03 utan att meddela det till den andra föräldern?
Har en fråga
Får man som förälder lämna barnen ensamma hemma (12 och 14 år) den veckan man har barnen
Typ från klockan 23 till 03 utan att meddela det till den andra föräldern?
Jo kapabel vet jag inte då det ena barnet får feberkramper när denne får feber... Tänker att 14 åringen kan inte göra så mycket utan får vänta..
Barnen har ingen buckup då det är grannar som inte är hemma hela tiden
12 och 14 det är självklart. Litar du på situationen.
Asså dem är äldre. Det är inte småbarn.
Glömde tillägga,
Det är väldigt udda och åka mitt i natten.
Så länge du litar på situationen att barnen är hemma.
Det är konstigt att lämna sådär.
Fakta har jag... Barnen kam inte säga något om det då han säger att han ska åka runt och ringer efter en stund och säger att han ska åka till henne
Glömde tillägga,
Det är väldigt udda och åka mitt i natten.
Så länge du litar på situationen att barnen är hemma.
Det är konstigt att lämna sådär.
Är ni nyseparerade? Lämnade han dig för henne?
Svartsjuka ÄR jobbigt, men när det gäller barnen behöver du nog inte oroa dig. Hur många gånger har detta hänt? 1, 2 eller typ varje kväll?
Nyförälskade människor brukar bli lite galna o göra såna saker. Tror att det är därför TS och barnen har sån panik.
Jo kapabel vet jag inte då det ena barnet får feberkramper när denne får feber... Tänker att 14 åringen kan inte göra så mycket utan får vänta..
Barnen har ingen buckup då det är grannar som inte är hemma hela tiden
Det största problemet för mig skulle inte vara brandrisk osv. Det största problemet skulle för mig vara att pappan är så "kär och galen" (läs ansvarslös och respektlös mot barnen), att han skiter i dem och låtsas "åka ut och köra" mitt i natten för att istället åka hem till sin partner. Tycker en del av er faktiskt att det är ett rimligt beteende av en förälder? Skulle ni själva göra så?
Hittade du på detta? Feberkramp får barn under 5 år!