• Bessan91

Vi med BIM Januari 2021

Hej & Välkomna till denna tråd !

Tänkte jag starta den då det inte gick så bra denna månaden för oss :).

Mensen kom idag och då kör vi om.

Nästa BIM 6/1 2021.

Försöker med andra barnet . Har en på 14 månder, hade hoppats på ett syskon innan årets slut alltså 2021.

Hur går det för er andra =)

• Svar på tråden Vi med BIM Januari 2021
  • Linda4barnsmamma

Jag fick upp hoppet igen då gravtestet va positivt när jag kollade på den efter nån timme, jag vet att man inte ska gå på det testet men hoppet lever man på ???? blir ju att testa imorgon bitti igen då.

• Rosahimmel86
    Linda4barnsmamma skrev 2021-01-24 16:22:56 följande:

Jag fick upp hoppet igen då gravtestet va positivt när jag kollade på den efter nån timme, jag vet att man inte ska gå på det testet men hoppet lever man på ???? blir ju att testa imorgon bitti igen då.

Jag ska också testa i morgon

Då är jag på BIM -6 så fortfarande lite tidigt men jag ska ta ett "testa tidigt"

Så spännande!

Jag håller tummarna för dig med :)
  • Tokan123

Jag är i v6 och känner typ ingenting, lite molvärk då och då. Idag hade jag en sån jag kommer få mens känsla, var helt säker på att det skulle börja blöda och bli ett mf, men inget har hänt än... men oron startade. Förut var väntan mellan äl och bim en evighet men nu tycker jag att grav veckorna sniglar fram, ska det gå bra eller ej? :(

• Rosahimmel86

Testade mig nu i morse med "testa tidigt" men tyvärr ingenting :(

Det finns lite hopp kvar eftersom jag bara är på BIM-6 men trodde ändå att jag skulle kunna få ett svagt utslag med ett sånt test.

• Onewayticket

Min mens har fortfarande inte kommit igång? Hade bim igår, kom blodblandad flytning när jag torkade mig men sen ingenting. Och inget i natt? Kan man vara gravid trots att det kommit lite blod? Typiskt att jag får upp hoppet nu...

• Rosahimmel86
    Tokan123 skrev 2021-01-24 21:25:22 följande:

Jag är i v6 och känner typ ingenting, lite molvärk då och då. Idag hade jag en sån jag kommer få mens känsla, var helt säker på att det skulle börja blöda och bli ett mf, men inget har hänt än... men oron startade. Förut var väntan mellan äl och bim en evighet men nu tycker jag att grav veckorna sniglar fram, ska det gå bra eller ej? :(

Du får försöka tänka positivt och se framåt

Du har ju i alla fall lyckats bli gravid :)

Själv har jag lite åldersnoja

Jag fyller 35 i år

Vi började försöka efter att jag fyllt 33
  • Tokan123
    Rosahimmel86 skrev 2021-01-25 07:08:50 följande:

Jag fyller 35 i år

Jag försöker men nu på morgonen så började jag blöda lite..

All lycka till er, snart är det eran tur också!
  • ems86

Hej!

Hur ska jag tänka kring ÄL? Fick fullt utslag på både RFSU och CB 12-13/1.

Testat svagt svagt positivt med RFSU senaste tre dagarna. Aningen starkare idag. Men ett digitalt som skrek fett negativt. Hur ska jag tänka?

• Linda4barnsmamma
    Rosahimmel86 skrev 2021-01-25 07:08:50 följande:

Jag fyller 35 i år

synd, förstår att hoppet finns kvar, det ska du ha fram tills din Bim dag. 

jag testade nu på morgonen och fick negativt. så jag tror att det är kört för den här månaden, jag brukar plussa tidigt. 
  • Saora

Igår kom mensen. Sjätte försöket och det gick inte denna gång heller:(

Testade bisolvon denna månaden men det hjälpte inte denna gång. Har tänkt att prova en månad till nu och även ge det till sambon så får vi se om det händer något :)

Så jag hoppar över till februari-gruppen.

Önskar er alla som fått era plus denna månad ett stort lycka till med graviditeterna <3

Och ni som fortfarande väntar på era plus så önskar jag att ni får dem med, annars kanske vi hörs i feb-tråden och fortsätter peppandet där :)

Svar på tråden Vi med BIM Januari 2021