Anonym (Emma) skrev 2021-01-20 21:14:25 följande:
Hej!
Grattis till er som plussat ????
Hoppar också in här. Har BIM 24/1. Försök 3 med tredje barnet. Brukar alltid ha ömma bröst från några dagar efter äl till mens men nu har ömheten försvunnit 5 dagar innan BIM o ingen mens. Nån som varit med om de? Känns ju som det är kört när brösten slutat ömma redan.
Hur går det för er andra?
Jag har precis samma som dig. Jag brukar också få ömma bröst ett par dagar efter ÄL som sedan tilltar och är väldigt ömma fram till någon dag innan mens. Jag hade ÄL den 11/1 och fick först lite ömma bröst igår som knappt räknas som ömma. Har BIM på måndag den 25/1.
Har varit deppig denna vecka då jag känner att jag börjar att ge upp denna gång (försök nummer 6 till syskon). Känner mig arg för att det inte fungerar och att alla runt mig poppar upp gravidbilder och att det verkar som att alla andra lyckas på en gång.. (även om jag vet att det inte är så), men jag kan liksom inte samla mig denna gång och tänka realistiskt. Dessutom kan jag inte prata om denna frustation med min sambo, det gör saken bara ännu värre.
Men vi får hålla alla tummar och tår att det snart är vår tur :)
Kanske skulle detta kunna betyda att det är något denna månad, eftersom vi har annorlunda än vi brukar? Tänker att det kanske kan ge lite hopp ändå :)