Anonym (Emma) skrev 2021-01-21 19:32:48 följande:
Kul att vi har BIM samma dag :)
Inga direkta symtom, lite mensvärk men det har jag alltid innan mens. Har drömt mycket sista nätterna också, det hade jag inte tänkt på innan du skrev det.
Jag kommer inte testa innan bim, har gjort det så många gånger o blir så besviken varje gång. Har bestämt mig för att inte göra de mer. Har ni försökt länge? Håller tummarna för dig :)
Okej, ja de är samma här kan som ha lite mensvörk till och från ett tag innan mens, men tycker iaf nu att de mer varit ilningar osv men man analyserar ju mer när man vet att man KAN va gravid :-P
Okej jag känner samma att man nog blir besviken på ett negativt test, nej vi har inte gjort något aktivt försök alls, jag hade ett sent MA i augusti och då blev jag rekommenderad att vänta minst två menstruationer innan ev ny graviditet, sen har jag inte känt mig redo, men nu vill jag inget annat än att få ett plus

man är ju rädd å bli besviken när man börjar inbilla sig massa symtom om de skulle visa sig att mensen kommer.. hur länge har ni försökt och har ni barn sen tidigare?