• Bessan91

Vi med BIM Januari 2021

Hej & Välkomna till denna tråd !

Tänkte jag starta den då det inte gick så bra denna månaden för oss :).

Mensen kom idag och då kör vi om.

Nästa BIM 6/1 2021.

Försöker med andra barnet . Har en på 14 månder, hade hoppats på ett syskon innan årets slut alltså 2021.

Hur går det för er andra =)

• Svar på tråden Vi med BIM Januari 2021
  • Bebis2021
    annajaeske1 skrev 2021-01-23 15:50:00 följande:

Okej jag förstår.. men borde ju bara invänta bim men man är ju alltid för ivrig haha.

Ne jag plussade 7/1 jättesvagt bim-4 (oklart när bim v så går efter äl) sen testat flera gånger efter det så det ökar :)

Jo de är ju så, lätt att tänka att man ska de men när de närmar sig bim är de svårt att hålla sig..

Jaha okej men oj så härligt stort grattis ))
  • Rosahimmel86

I morgon är det 7 dagar kvar till BIM och ja... Jag började testa i dag.

Jag vet egentligen att det inte går att få positivt såhär tidigt men jag var ändå tvungen.

Jag kommer nog att testa en gång om dagen nu bara för att..

Jag hoppas så på ett plus

Fick MA i januari förra året och eftersom jag fick tråkiga biverkningar av det fick jag inte försöka igen förrän nu i januari ett år senare.

Har tre barn sedan tidigare så det här blir en sladdis :)

• Linda4barnsmamma

Jag har 6 dagar kvar till bim, jag började testa redan när det var 8 dagar kvar, men imorgon ska jag testa igen då är det 5 dagar kvar

• Rosahimmel86
    Linda4barnsmamma skrev 2021-01-23 20:36:32 följande:

Jag har 6 dagar kvar till bim, jag började testa redan när det var 8 dagar kvar, men imorgon ska jag testa igen då är det 5 dagar kvar

Hoppas du får ett plus :)

Jag håller tummarna
  • Linda4barnsmamma

jag fick negativt på gravtest, får se om några dagar då, jag brukar plussa svagt den här tiden innan bim, så är nog kört för. min del den här månaden

• FruBjörk

BIM +5 ingen mens och negativt test. Jag har haft regelbunden mens i flera år så det är konstigt. Nu har jag flera symtom som jag även hade när jag var gravid med mina döttrar. Ömma bröst, hade migrän i fredags, hård i magen, molvärk till och från, halsbränna... Så jag fattar inte varför det är negativt eller varför den där eländiga mensen inte kan komma. Så jobbigt när man inte bara får gå vidare och rikta in sig på nästa försök. Under de 3 år vi försökt har det inte varit så här. Fy man blir så nedslagen och ledsen.

• Goldenwings1
    Bebis2021 skrev 2021-01-23 14:02:59 följande:

Okej så trist, men när har du bim? Som dom brukar säga hoppet är inte ute förrens mensen dyker upp. Har du nögra symtom?

Jag har BIM 24:e. Komme få ett plus på tisdag :)

Kände att det hände ngt direkt e ÄL, har oxå molvärk, ömma bröst å drömmer mycket.
  • Onewayticket

Nu är det nog kört för mig. Igen. Ingen blödning men kommer blodblandad flytning på pappret...

fan. Trodde verkligen inte att det skulle ta så här lång tid. Förra gången blev vi gravida direkt. Nu blir det inget trots äl-test och alla möjliga vitaminer. Det värsta är att vi är under stress att få till det här. Jag skulle egentligen fått medicin vid årsskiftet, men sålänge mina värden är fortsatt bra kan jag skjuta upp den, men vet inte hur länge det funkar.

Svar på tråden Vi med BIM Januari 2021