• Bessan91

Vi med BIM Januari 2021

Hej & Välkomna till denna tråd !

Tänkte jag starta den då det inte gick så bra denna månaden för oss :).

Mensen kom idag och då kör vi om.

Nästa BIM 6/1 2021.

Försöker med andra barnet . Har en på 14 månder, hade hoppats på ett syskon innan årets slut alltså 2021.

Hur går det för er andra =)

• Svar på tråden Vi med BIM Januari 2021
  • annajaeske1
    Anonym (SaraS) skrev 2021-01-19 20:17:40 följande:

Vad var det för D-vitaminboost du tog? Hur mycket D-vitamin och när?

Yes! Jag tog 25000IE cd 11 och Sen 15000 på cd 16 , fick ägglossning dag 17 eller 18 :)
  • Anonym (X)
    annajaeske1 skrev 2021-01-19 21:06:24 följande:

Yes! Jag tog 25000IE cd 11 och Sen 15000 på cd 16 , fick ägglossning dag 17 eller 18 :)

Får man fråga vad du köpte för typ vitamin. 5000 ie? Och åt fler? :)
  • Anonym (SaraS)
    annajaeske1 skrev 2021-01-19 21:06:24 följande:

Tack för svar! Ska prova detta nästa gång:)
  • Bebis2021

Jag har bim 24/1, ej aktivt försök men ca 3 dagar innan äl fick vi till det, är inställd på att de inte tagit sig men hoppas såklart det. Hade MA I augusti där dom uppmanade att vi skulle vänta minst två menstruationer och därefter har jag inte känt mig redo men nu får de gärna bli ett plus iallafall. Hur som helst vill man ju inte bli besviken så därav inställd på att de ej blir plus nu, men har nu ändå känt lite slitningar/drag i livmodern i några dagar samt att jag reagerade på att jag senaste dagarna drömt ovanligt mkt och lite märkliga saker, vilket ju kan vara ren tillfällighet men kan inte låta bli att fundera ooom de kan va gravsymtom men känner.mig i övrigt inte alls gravid dock. Någon annan med ca 5 dagar kvar till bim?

• Snöflingaan

Jag har bim imorgon 21/1, eventuellt redan idag då jag fick positivt på ältest en dag tidigare än beräknat. Har dock haft så mycket menskänningar ända sen i helgen, så jag har redan gett upp och ställt in mig på nästa månad istället. Suck, varför ska det vara så svårt att få till det en tredje gång? :(

• FruBjörk

BIM +1 idag och negativt test på morgonen, men ingen mens. Blä. Flyttar över till nästa tråd. Har det gått 3 år utan positivt test så är det väl inte så troligt men man hoppas och blir lika ledsen ändå..

Lycka till ni som är kvar!

• Lilly2015
    Anonym (SaraS) skrev 2021-01-19 16:55:09 följande:

Stort grattis!

Hur var din molvärk? Lika mycket som mensvärk eller mindre/mer?

Tack! Jag skulle säga att det var som en kraftig ägglossningsvärk som kom och gick under fyra dagar.
  • VildeVallmo

Hejj! Hoppar också in här

Plussade idag på BIM! Tydligt men svagt.. så hoppas på att det håller i sig.

Detta är vårat andra försök, det första slutade i tidigt MF ca vecka 6.

Håller tummarna för alla här inne!<3

• Tokan123
    VildeVallmo skrev 2021-01-20 13:31:10 följande:

Hejj! Hoppar också in här

Plussade idag på BIM! Tydligt men svagt.. så hoppas på att det håller i sig.

Detta är vårat andra försök, det första slutade i tidigt MF ca vecka 6.

Håller tummarna för alla här inne!<3

Grattis!
Svar på tråden Vi med BIM Januari 2021