Regeringens el-fiasko
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
Ingenstans har jag sett att du i sak redogjort för vad Blomgren säger.
Kalla fakta ger desinformation, den var roligt.
Nä, kalla fakta har avslöjat SD för en massa trollkonton och där de sprider just desinformation.
Du verkar upprörd över att vi vet din din media är trollmedia, du har aldrig tänkt istället varför håller dom på att lura mig.
För det skulle göra mig upprörd istället.
Mycket läsvärt om fulspelet och rysskopplingar hos de tyska grönmögelpartiet och kärnkraften.
www.tn.se/naringsliv/37222/ministerns-hemliga-filer-sa-lurade-de-grona-befolkningen-om-karnkraften/
Förfalskade dokument, ideologisk styrning och åsidosatt klimatarbete. I en exklusiv intervju med TN berättar den granskande journalisten Daniel Graeber hur den tyska regeringen drev igenom kärnkraftsnedläggningen trots att den visste att beslutet skulle innebära mer fossilt och högre elpriser i Europa, inklusive Sverige.
Dock så efterlyste dom just vetenskapliga sanningar, och du undviker denna.
Det berättar saker.
Vad vi lärt oss med riks källan är att vi kan kasta den i papperskorgen, och är det vetenskaplig fakta så går det då hitta på massor av andra ställen än riks.
Ingen vet vad du vill med din matta av länkdropps.
Och ser du inte kan släppa blomgren, förstår du är ledsen att han fastnade i trollfabriken.
Ingen vet vad du vill med din matta av länkdropps.
Och ser du inte kan släppa blomgren, förstår du är ledsen att han fastnade i trollfabriken.
Så du har inget att säga själv med länkväggen?
Dock sjukligt intressant vi får se Blomgren igen dock.
Så om du vill vara faktadriven, så postar man sin länk och återger länken lätt och sen argumentet.
Du gör inget av detta.