Regeringens el-fiasko
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
I fredags var elen 1600 procent dyrare i södra Sverige jämfört med norra.
Enligt Löfvén har elöverskottet aldrig varit större. Vilken sopa. Nu kommer den elkris som oppositionen varnade för. Total oförmåga att se helheten.
Försöker du tvätta Riks, samnytt, swebbTV, RT, Sputnik och andra kanaler som sprider desinformation och konspirationsteorier?
Jajamen! Jag har värderingar och tillräkligt med utbildning och bildning för att inte lita på media som sprider desinformation och konspirationsteorier.
Har inte du?
Men att de är en trollmedia styrd av SD är inget problem med den median menar du då eller.
Eller vad menar du ens?
Du har lyft ett par av riks desinformation och vi vet idag att de är styrda av SD som trollfabrik.
Vilken vetenskaplig fakta?
Förstår du är ledsen och arg att riks lurar dig.
Men det är inte vårt problem, börja med riktiga källor och de som kan konfimera det du säger.
Eller är det något som är dig övermäktigt?
Försöker du tvätta Riks, samnytt, swebbTV, RT, Sputnik och andra kanaler som sprider desinformation och konspirationsteorier?
Jajamen! Jag har värderingar och tillräkligt med utbildning och bildning för att inte lita på media som sprider desinformation och konspirationsteorier.
Har inte du?
Jag misstänker att de inte är intresserad och har en konfirmationsbias som endast går finna där.
Ja, vem mer stödjer denna person, och ser ut som ingen och att det bara finns på riks(Som vi redan vet är en trollerimedia styrd av SD.)
Kanske du ska lära dig något av detta, och undvika trollerimedia?
Intresset verkar ligga i att försvara media och kanaler som sprider desinformation och konspirationsteorier.
Ingenstans har jag sett att du i sak redogjort för vad Blomgren säger.
Istället länkar du till SDs trollfabrik och menar sedan att de inte saknar trovärdighet, inte heller har du gått med på att swebbTV, samnytt, RT eller Sputnik inte är trovärdiga medier.
Sen duger tydligen inte heller beskrivningen av vad som gör media inte trovärdigt för dig heller.
Intresset verkar ligga i att försvara media och kanaler som sprider desinformation och konspirationsteorier.
Ingenstans har jag sett att du i sak redogjort för vad Blomgren säger.