BF juni 2021
Hej!
Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!
Hej!
Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!
Hej alla! Hur går det, vilken vecka är ni i och hur mår ni? Jag fick tid på posten för rul i januari, konstig känsla att läsa det, känns så overkligt. Partner fick inte följa med och man får heller inte ringa facetime eller filma. Men dom kunde skicka filmklipp kostnadsfritt till ens mobil stod det så det kan ju va kul att ha iallafall :)
Hej alla! Hur går det, vilken vecka är ni i och hur mår ni? Jag fick tid på posten för rul i januari, konstig känsla att läsa det, känns så overkligt. Partner fick inte följa med och man får heller inte ringa facetime eller filma. Men dom kunde skicka filmklipp kostnadsfritt till ens mobil stod det så det kan ju va kul att ha iallafall :)
Grattis!! Har också pco så vet känslan när det äntligen går <3 Det kommer gå fort till ultraljudet, håll ut!
Hej,
Ja visst känns allt overkligt. Första barnet för dig? Vilken vecka är du i? Jag är i vecka 11. Kunde inte hålla mig till kub om drygt två veckor så gjorde ett tidigt ul igår. Det sprattlade där inne med armar o ben. Har varit så orolig för missfall men nu kändes det lite bättre. Men kommer väl känna mig mer lugn efter kub. Så det kommer vara ditt första ul i januari?
Kul med någon annan med pco! Ja jo, nu är det ju bara 1 vecka kvar! Känns så märkligt att sambon inte får vara med på något den här gången! Hoppas på att få ha med honom via videosamtal men såg ditt inlägg ang ditt rul och att där fick sånt inte förekomma ???? Känner liksom att iom att jag är as orolig och nervös den här gången så hade det varit skönt att ha honom "närvarande"...
Hej!
Var äntligen på tidigt ultraljud igår + läkarsamtal och jag är inte så långt gången som jag trodde. Jag trodde.jag var runt v 10 men enligt ultraljud vecka 8+2... aja. Ett hjärta slog iallafall.
Annars är jag rätt och mycket trött. Ganska illamående. Uppsvälld. Fick tabletter utskrivna men tycker inte dem hjälper.
Får se hur länge man kan hålla detta "hemligt" utan att.behövs berätta för omgivningen för tidigt.. Var inga problem med min förra graviditet för hade princip inga symtom..
Hur mår du och vilka syntom?!
Hej!
Var äntligen på tidigt ultraljud igår + läkarsamtal och jag är inte så långt gången som jag trodde. Jag trodde.jag var runt v 10 men enligt ultraljud vecka 8+2... aja. Ett hjärta slog iallafall.
Annars är jag rätt och mycket trött. Ganska illamående. Uppsvälld. Fick tabletter utskrivna men tycker inte dem hjälper.
Får se hur länge man kan hålla detta "hemligt" utan att.behövs berätta för omgivningen för tidigt.. Var inga problem med min förra graviditet för hade princip inga symtom..
Hur mår du och vilka syntom?!