BF juni 2021
Hej!
Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!
Hej!
Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!
Blev missfall för mig, men trots oplanerat plus denna gång så blir nästa försök planerat ;)
Beklagar!!! Hur långt gången var du? Är själv rädd för att få missfall ..???? .osäker dock på vilken vecka jag är i. 6? 7? 8?!!
Vad har ni alla för symtom nu? Skriv gärna vilken vecka ni också är i:) jag är i 8+5 och illamående tycks minska...vilket känns oroväckande?
Vad har ni alla för symtom nu? Skriv gärna vilken vecka ni också är i:) jag är i 8+5 och illamående tycks minska...vilket känns oroväckande?
Jag är i v 6+5 och mår ganska dåligt. Illamående, yrsel, trötthet, huvudvärk, äcklad över ganska mycket mat och lukter, jättehungrig, behöver kissa ofta och är lättirriterad. Helheten gör så jag har svårt att vara med i vardagen, men jag kräks inget (än iaf).
Det är väl bara att stå ut och vänta tills det är över...
Jag är 8+5 idag. Symtom är JÄTTEömma bröst, känns som 2 bowlingklot.. måste sova med bh. Trött hela tiden, blir akut hungrig i tid och otid, finnar (först fick jag massor i pannan men nu har de försvunnit och istället har jag fått på kinderna), förstärkt luktsinne. Har varit jättedeprimerad och haft humörsvängningar som växlat mellan arg och ledsen men igår och idag har jag känt mig bättre.
Vet du när du hade mens senast? Eller är den oregelbunden?