Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Nej, det finns inga planer på att gå skilda vägar. Men hur kunde du läsa in att vi inte har en bra och sund relation av att jag skrev att han inte slickar längre? Jag säger inte att du har fel men jag undrar hur du kom fram till den slutsatsen?
Haha, lite manlig intuition bara Känner igen din signatur också från en annan tråd och får en känsla av att du längtar efter att bli åtrådd, en man som får hela ansiktet att le och hela kroppen pirra av att se dig. Vet inte men bara min magkänsla jag gick på...
Älskar att bli slickad av en partner som gillar slicka. Annars ? not so much? .
Min nuvarande partner är inte så bekväm i slickandet men han är gudomlig med sina fingrar istället vilket är helt nytt för mig.
Tidigare partners har älskat slicka och trodde nästan alla gillade det men så är det tydligen inte....
Haha, ja manlig intuition är inte att förakta. Riktigt så höga krav har jag inte att hela kroppen ska pirra. Jag är någorlunda realistisk faktiskt. Men ja, som de flesta människor så längtar jag efter att bli åtrådd. Men det var ju inte riktigt temat för tråden.
Jag tycker sånt pirr har jag återupptäckt nu som singel vilket jag trodde var en svunnen tid men ack så fel jag hade. Glad för det i alla fall och hoppas du inte ska behöva leva resten av livet med det tråden handlar om och lite annan njutning också.
Har ännu så länge inte träffat på n enda tjej som inte gillat att bli slickad - vilket är tur för mig som älskar att slicka dem till orgasm.
Skulle tycka att det fattades något om hon inte tyckte om det .....
Mitt ex gillade inte att bli slickad i början, det tog rätt många år innan hon kände sig avslappnad och bekväm med att bli slickad, tyvärr tror jag många tjejer och kvinnor känner så, de är rädda att deras kön på något sätt skulle vara fult eller missbildat!
Det är sjukt att det ska behöva vara så, och man undrar ju varför kvinnor ska känna skam över sina kön och sin sexualitet 2020 !
(Självklart gäller ju inte det alla kvinnor)
Är nog inte bara utseendet många har issues med - lukt och smak ligger nog också högt på listan över vad de nojjar över.
Tror ju mer bekväma vi kvinnor är i vår egen sexualitet och med våra kroppar desto lättare är det att övervinna ens ev inre demoner över att tex inte vara tillräcklig. Att våga utforska sin kropp på egen hand. Komma på vad man gillar eller vad man inte gillar. Vet tex många av mina väninnor som inte onanerar pga de känner sig dumma och obekväma.
Sen bara för att jag älskar att bli slickad behöver det ju inte betyda att alla kvinnor älskar det.
Tror ju mer bekväma vi kvinnor är i vår egen sexualitet och med våra kroppar desto lättare är det att övervinna ens ev inre demoner över att tex inte vara tillräcklig. Att våga utforska sin kropp på egen hand. Komma på vad man gillar eller vad man inte gillar. Vet tex många av mina väninnor som inte onanerar pga de känner sig dumma och obekväma.
Sen bara för att jag älskar att bli slickad behöver det ju inte betyda att alla kvinnor älskar det.