Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Hellre fingrar än tunga faktiskt.
Kombo fingrar/tunga funkar den?
Visst funkar det men betydligt skönare att dels bli smekt med fingrar samtidigt som andra handen pullar inne vid gpunkten. Å jo jag har haft ett par killar som älskat att slicka och varit duktiga på det och visst jag får orgasm men de orgasmerna är fjuttiga jämfört med vad jag kan få. Dock är det upphetsande i sig att han vill slicka även om det fysiskt inte är jätteskönt.
Trist att få? Vad har du fått uppleva stackare!
Hur kommer det sig att du tycker att det är trist?
Jag förstår - även om de flesta kvinnor som jag har mött genom livet gillar att bli slickade så är det inte alla som gör det. Det som är rätt att göra i sängen med en kvinna är alldeles fel med en annan. (Det gäller också oss män ? en tjej var väldigt besviken på mig att jag inte ville ha analsex med henne.)
Älskar att få och ge, men som du säger ,är det inget bra, så blir det lätt tråkigt!
då är det betydligt roligare att ha hett hårt sex =)
okej.. ja smaken är ju som baken... =)
Hmm, men du tycker inte att det är skönt alls! Har dem du vart med, haft nån koll då? Tänker att en del män faktiskt inte riktigt vet hur de ska göra och vågar inte fråga heller!