• Anonym (Tungan)

Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
  • Anonym (JP)
    Anonym (Hi) skrev 2020-09-14 18:00:21 följande:

Håller med, kan bara få orgasm under oralsex med män som insisterar att de vill slicka länge och som visar att de älskar att slicka mig.. De slutar inte så fort jag signalerar att det är ok att pausa eller tex börja knulla. Det gör att jag kan slappna av ännu mer och bara njuta. Tog lång tid innan jag hittade en sån man, men han kan få mig att komma många många gånger på rad och han har fått mig att älska att få oralsex. Innan tyckte jag oftast att det mest var jobbigt att få oralsex..

Just så! Jag måste känna att han verkligen vill och att han tycker om att ligga där. Först då kan jag slappna av. Och då finns det inget annat som kan ge mig så sköna orgasmer som just slick. Men det är bara en man som lyckats både visa att han gillar det och haft grym teknik. Shit vilka orgasmer han gett mig tidigare.
  • Anonym (Kvinna)
    Man 78 skrev 2020-09-14 19:39:03 följande:
    Intressant, stor skillnad mot en kuk alltså?
    Det går inte att jämföra. En tunga i fittan känns som att en snigel försöker krypa in. Väldigt obehaglig känsla. 
  • Man 78
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-09-14 19:42:47 följande:

Det går inte att jämföra. En tunga i fittan känns som att en snigel försöker krypa in. Väldigt obehaglig känsla. 

:) Som tur är gör man det ju för tjejens skull så i ditt fall hade jag hoppat över just den delen av reportoaren.
  • Bensin
    Anonym (EN) skrev 2020-09-14 18:43:45 följande:

Låter otroligt oskönt.

Ja, det brukar uppskattas och jag älskar när kvinnan njuter. Du får testa det någon gång :)
  • Anonym (EN)
    Man 78 skrev 2020-09-14 19:33:30 följande:

Iaf jag brukar variera mellan klitoris, runt öppningen och stoppa in tungan. Kanske inte alla som gillar det?

Nej, absolut inte. Slick någon annanstans än på klitoris hade gjort mig enbart irriterad
  • Anonym (EN)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-09-14 19:42:47 följande:

Hahaha!! Precis så
  • Anonym (EN)
    Bensin skrev 2020-09-14 19:59:52 följande:

Ja, det brukar uppskattas och jag älskar när kvinnan njuter. Du får testa det någon gång :)

Läste du vad jag skrev? Otroligt OSKÖNT, inte skönt alltså. Skulle bli totalt avtänd
  • Man 78
    Anonym (EN) skrev 2020-09-14 20:00:21 följande:

Nej, absolut inte. Slick någon annanstans än på klitoris hade gjort mig enbart irriterad

Så olika det där. Vissa vill ha max på klitoris hårt andra mjukt. Vissa gillar slick i rumpan andra inte. Man får testa sig fram.
  • Anonym (både äta och ätas)

Saknade alternativet gillar att slicka och att få fittan slickad som i mitt fall.

• BombayPizza
    Man 78 skrev 2020-09-14 20:13:19 följande:

Så olika det där. Vissa vill ha max på klitoris hårt andra mjukt. Vissa gillar slick i rumpan andra inte. Man får testa sig fram.

Precis, själv så föredrar jag donken på klitoris.
    ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?