• Anonym (Tungan)

Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Skäggbiff) skrev 2020-09-16 19:40:51 följande:

Har ännu så länge inte träffat på n enda tjej som inte gillat att bli slickad - vilket är tur för mig som älskar att slicka dem till orgasm.

Skulle tycka att det fattades något om hon inte tyckte om det .....

Vi finns :) alla kvinnor älskar definitivt inte att bli slickade men ni män vill gärna tro det
  • Anonym (EN)
    Smed75 skrev 2020-09-16 19:56:31 följande:

Mitt ex gillade inte att bli slickad i början, det tog rätt många år innan hon kände sig avslappnad och bekväm med att bli slickad, tyvärr tror jag många tjejer och kvinnor känner så, de är rädda att deras kön på något sätt skulle vara fult eller missbildat!

Det är sjukt att det ska behöva vara så, och man undrar ju varför kvinnor ska känna skam över sina kön och sin sexualitet 2020 !

(Självklart gäller ju inte det alla kvinnor)

För vissa är det kanske så, för andra är det helt enkelt så att de helt enkelt inte gillar det :)
  • Anonym (Skäggbiff)
    Anonym (EN) skrev 2020-09-16 20:42:42 följande:
    Vi finns :) alla kvinnor älskar definitivt inte att bli slickade men ni män vill gärna tro det
    Absolut finns kvinnor som inte tycker om det - inte det jag säger - alls!
    Jag har inte träffat på någon bara - har väl haft tur som sagt.
  • Smed75
    Anonym (EN) skrev 2020-09-16 20:43:40 följande:

För vissa är det kanske så, för andra är det helt enkelt så att de helt enkelt inte gillar det :)

Ja självklart, man kan ju så klart inte generallsera.
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Skäggbiff) skrev 2020-09-16 20:10:57 följande:

Är nog inte bara utseendet många har issues med - lukt och smak ligger nog också högt på listan över vad de nojjar över.

Ja gud ja, finns ju t.o.m. nu intimoljor och typ fittspray med doft

Galet enl mig.

• Anonym (Skäggbiff)
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-16 22:47:12 följande:
    Hahaha, jaa - kan säga att glid med kolasmak INTE är någon hit.
    Snacka om surprise-deluxe när man väntade sig naturlig musse med glid men allt smakade kola ..... 
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Skäggbiff) skrev 2020-09-16 23:05:27 följande:

Hahaha, jaa - kan säga att glid med kolasmak INTE är någon hit.

Snacka om surprise-deluxe när man väntade sig naturlig musse med glid men allt smakade kola ..... 

T.o.m. avtändande ju
  • Anonym (Skäggbiff)
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-16 23:16:30 följande:
    T.o.m. avtändande ju
    Är väl lite trög men fattade först inte var kolan kom ifrån .. den smaken förknippade jag ju inte med aktiviteten kan man säga.
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Skäggbiff) skrev 2020-09-16 23:23:41 följande:

Är väl lite trög men fattade först inte var kolan kom ifrån .. den smaken förknippade jag ju inte med aktiviteten kan man säga.

Skrattar högt, äta kola med papper på brukar ju annars vara ett känt uttryck. Men denna kola hade inget papper=)
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?