• Anonym (Tungan)

Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
  • Man 78
    BombayPizza skrev 2020-09-14 23:34:57 följande:

Precis, själv så föredrar jag donken på klitoris.

Blir lite osäker här. Är du en man eller kvinna?
  • Anonym (Mums)

Ja, jag tycker väldigt mycket om att få den slickad. Senast tidigt imorse innan vi åkte till jobbet =)

• BombayPizza
    Man 78 skrev 2020-09-14 23:39:41 följande:

Blir lite osäker här. Är du en man eller kvinna?

En man med dålig humor, du skrev "max på klitoris"...
    ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!
  • Anonym (JP)
    BombayPizza skrev 2020-09-15 22:41:09 följande:

En man med dålig humor, du skrev "max på klitoris"...

• Anonym (Fittan)

Mjuk tungspets I snabba rörelser mellan urinrörsmynningen och klittan isms the fucking shit. För min del iaf

• Anonym (Hetero-kvinna.)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-09-14 19:42:47 följande:

Det går inte att jämföra. En tunga i fittan känns som att en snigel försöker krypa in. Väldigt obehaglig känsla. 

Exakt! Helt värdelöst, slemmigt på något sätt.
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (JP) skrev 2020-09-14 19:41:04 följande:

Just så! Jag måste känna att han verkligen vill och att han tycker om att ligga där. Först då kan jag slappna av. Och då finns det inget annat som kan ge mig så sköna orgasmer som just slick. Men det är bara en man som lyckats både visa att han gillar det och haft grym teknik. Shit vilka orgasmer han gett mig tidigare.

Gör han det inte längre? Skulle du vilja uppleva det igen?
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-15 22:58:56 följande:

Mjuk tungspets I snabba rörelser mellan urinrörsmynningen och klittan isms the fucking shit. För min del iaf

Många tjejer vill inte ha för hårt tryck har jag märkt, sen verkar hastigheten variera mycket mellan de som vill ha långsamt till supersnabbt. 
  • Anonym (Fittan)
    Man 78 skrev 2020-09-16 08:32:17 följande:

Många tjejer vill inte ha för hårt tryck har jag märkt, sen verkar hastigheten variera mycket mellan de som vill ha långsamt till supersnabbt. 

Som bekant är vi alla olika. Våga fråga vad just din partner tycker är skönast. Tycker det är jäkligt trist med de brudar som uppfattar det som nån slags osäkerhet hos mannen bara för att han frågar. Bara det inte blir tafatt. Det är osexigt och avtändande.
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-16 08:55:36 följande:

Som bekant är vi alla olika. Våga fråga vad just din partner tycker är skönast. Tycker det är jäkligt trist med de brudar som uppfattar det som nån slags osäkerhet hos mannen bara för att han frågar. Bara det inte blir tafatt. Det är osexigt och avtändande.

Jag gillar att utforska vad hon tycker om genom att se hennes minspel och höra henne. Så galet sexigt och tändande att se henne njuta och att ge njutning
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?