Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Precis, själv så föredrar jag donken på klitoris.
Ja, jag tycker väldigt mycket om att få den slickad. Senast tidigt imorse innan vi åkte till jobbet =)
Blir lite osäker här. Är du en man eller kvinna?
En man med dålig humor, du skrev "max på klitoris"...
Mjuk tungspets I snabba rörelser mellan urinrörsmynningen och klittan isms the fucking shit. För min del iaf
Det går inte att jämföra. En tunga i fittan känns som att en snigel försöker krypa in. Väldigt obehaglig känsla.
Just så! Jag måste känna att han verkligen vill och att han tycker om att ligga där. Först då kan jag slappna av. Och då finns det inget annat som kan ge mig så sköna orgasmer som just slick. Men det är bara en man som lyckats både visa att han gillar det och haft grym teknik. Shit vilka orgasmer han gett mig tidigare.
Mjuk tungspets I snabba rörelser mellan urinrörsmynningen och klittan isms the fucking shit. För min del iaf
Många tjejer vill inte ha för hårt tryck har jag märkt, sen verkar hastigheten variera mycket mellan de som vill ha långsamt till supersnabbt.
Som bekant är vi alla olika. Våga fråga vad just din partner tycker är skönast. Tycker det är jäkligt trist med de brudar som uppfattar det som nån slags osäkerhet hos mannen bara för att han frågar. Bara det inte blir tafatt. Det är osexigt och avtändande.