Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Nej, de blaskar mest runt. Någon körde tungan in och ut. Inte bara värdelöst utan tvärtom väldigt äcklig känsla.
Tror en har frågat. Han gjorde ändå inte som instruerad (det var han jag nämnde ovan). De som varit längre relationer har inte frågat men jag har försökt guida. De vill göra det de tycker är sexigt. Som han som slickade från Ystad till Haparanda. Helt värdelöst. Som en hund liksom.
En har varit bra- min nuvarande. Han "punktmarkerar", kör lite hårdare tungspets.
Jag gillar det, men jag hade blivit en dålig lesbisk för jag tycker det smakar konstigt om han försöker kyssa mig efter det. Har prövat några gånger att kyssas efter men känns fel. Han slickar mig ofta i rumpan med och det vill jag inte ens tänka på att kyssas efter. Men jag njuter av det.
Har munskölj, tandkräm, tandborste och ett glas vatten vid sängen som han använder så vi kan kyssas efter. Kanske lite oromantiskt men jag brukar gå ner på honom samtidigt som han borstar.
Sorry men ser rätt kul ut i mitt huvud, en kille som sitter och borstar tänderna för brinnande livet medan han blir avsugen.
Gillar absolut att bli slickad. Tyvärr så är det sällsynt med män som gör det bra. Trots att jag försöker förklara och visa. De flesta jag träffat tycker att de slickat lääänge när de gjort det i 3-5 min. Känner jag mig stressad så kan jag lova att det inte går för mig
Det ger mig helt enkelt inget så jag blir uttråkad helt enkelt vilket i sin tur gör att lusten försvinner om man håller på för länge. Lite som att bli väldigt lätt kliad någonstans där det inte kliar. Inte rätt slags stimulans.
Däremot tänder jag mycket på min partners njutning så om det gör honom galet tänd att få slicka lite får han naturligtvis det, bara det inte är så länge att jag hinner bli uttråkad. Eller att det är ett måste hela tiden.
I de flesta fall kommer det göra mig mindre våt, så är det min njutning någon är ute efter så är det bättre att använda fingrar, eller kyssa mig eller stoppa en hård kuk i min mun etc.
En stor anledning till att facesitting är på absolut inte listan är att då behöver jag vara aktiv i något som för mig är avtändande, vilket är mycket värre än att någon gör något med dig som de tänder på även om inte jag gör det.
Innan någon får för sig att jag är någon av de kvinnor utan särskilt mycket lust och som inte njuter så lätt så har jag inga som helst orgasmproblem och har mycket hög lust, oralsex som mottagare ger mig bara inte direkt någon njutning, de kunde lika gärna slicka på min armbåge eller något.
Gillar absolut att bli slickad. Tyvärr så är det sällsynt med män som gör det bra. Trots att jag försöker förklara och visa. De flesta jag träffat tycker att de slickat lääänge när de gjort det i 3-5 min. Känner jag mig stressad så kan jag lova att det inte går för mig
Ha ha...
Ja, ärligt talat så gillar jag det. Vet inte riktigt vad det är med en riktigt blöt fitta som gör det så lockande. Visst kan det vara lite bittert i samband med mens, men det är ju smällar man får ta.