• Man 78

Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

Anonym (Jag gillar det.) skrev 2020-09-13 21:20:06 följande:

Jag gillar det, men jag hade blivit en dålig lesbisk för jag tycker det smakar konstigt om han försöker kyssa mig efter det. Har prövat några gånger att kyssas efter men känns fel. Han slickar mig ofta i rumpan med och det vill jag inte ens tänka på att kyssas efter. Men jag njuter av det.

Har munskölj, tandkräm, tandborste och ett glas vatten vid sängen som han använder så vi kan kyssas efter. Kanske lite oromantiskt men jag brukar gå ner på honom samtidigt som han borstar.

Skrattande

Sorry men ser rätt kul ut i mitt huvud, en kille som sitter och borstar tänderna för brinnande livet medan han blir avsugen.
  • Man 78
    Anonym (Hetero-kvinna.) skrev 2020-09-14 18:01:15 följande:

Men slickar män generellt I hålet??

Iaf jag brukar variera mellan klitoris, runt öppningen och stoppa in tungan. Kanske inte alla som gillar det?
  • Man 78
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-09-14 19:37:47 följande:

Stoppa in tungan är absolut ingen hit för min del. Det känns bara obehagligt.

Intressant, stor skillnad mot en kuk alltså?
  • Man 78
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-09-14 19:42:47 följande:

Det går inte att jämföra. En tunga i fittan känns som att en snigel försöker krypa in. Väldigt obehaglig känsla. 

:) Som tur är gör man det ju för tjejens skull så i ditt fall hade jag hoppat över just den delen av reportoaren.
  • Man 78
    Anonym (EN) skrev 2020-09-14 20:00:21 följande:

Nej, absolut inte. Slick någon annanstans än på klitoris hade gjort mig enbart irriterad

Så olika det där. Vissa vill ha max på klitoris hårt andra mjukt. Vissa gillar slick i rumpan andra inte. Man får testa sig fram.
  • Man 78
    BombayPizza skrev 2020-09-14 23:34:57 följande:

Precis, själv så föredrar jag donken på klitoris.

Blir lite osäker här. Är du en man eller kvinna?
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-15 22:58:56 följande:

Mjuk tungspets I snabba rörelser mellan urinrörsmynningen och klittan isms the fucking shit. För min del iaf

Många tjejer vill inte ha för hårt tryck har jag märkt, sen verkar hastigheten variera mycket mellan de som vill ha långsamt till supersnabbt. 
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-16 08:55:36 följande:
    Som bekant är vi alla olika. Våga fråga vad just din partner tycker är skönast. Tycker det är jäkligt trist med de brudar som uppfattar det som nån slags osäkerhet hos mannen bara för att han frågar. Bara det inte blir tafatt. Det är osexigt och avtändande.
    Japp jag har frågat och försöker leverera så gott jag kan. Verkar funka rätt bra enligt den feedback jag får. Tyvärr tycker hon det är för skönt så hon vill oftast att jag gör klart med handen. 
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-17 00:02:05 följande:
    Heller aldrig fattat gummi med smak. Typ varför? Kuk vill man ju skall smaka kuk liksom.
    Bra sagt, och med gummi inget sprut :)
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-17 00:21:11 följande:
    Åh , det är ju sprutet vi alla väntar på. Sjukt sexig när en kille njuter och sprutar sin varma säd över en.
    Håller med, fast från den sprutande sidan då. Länge sen du fick ett sprut?
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-17 00:39:07 följande:
    Ja, ett tag sen.... i går kväll:)
    Ja fy fasen det var orättvist länge sedan, var fick du det? 
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-17 08:38:56 följande:
    Eller hur...sjukt längesen=) Han sprutade över brösten.
    Trevligt trevligt antar jag, själv brukar jag oftast spruta över magen på mig själv :D
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-17 08:50:50 följande:
    Ler, kanske något ensamt men annars låter ju det som en sjukt najs aktivitet ;)
    Jo då du skulle vara med haha. Vi har väl iof lämnat trådstarten för ett tag sedan. Sorry för det men sprut är ju kul att diskutera :) 
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-17 08:59:32 följande:
    Oops, off topic har jag nog varit länge här inne ...=)
    Haha japp, vi får starta en ny tråd "Man78 och Anonym (Fittan)s tråd om sprut"
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-17 09:27:39 följande:
    Asg
    Fixat :D
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-17 09:59:09 följande:
    Trodde du skämta

Är nog mer bekväm att va lite off topic både här och där..
    Klart jag skämtar, att starta tråden är en del av det :D
    Sorry men har tråkigt på jobbet, och rätt vad det är vill någon skriva i tråden :)
  • Man 78
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-17 10:19:14 följande:
    Alltså det är lugnt. Men... tur för dig att jag är anonym. Inte vidare nojs tycker jag. Väljer nämligen själv vilka trådar jag vill vara aktiv i. Just saying=)
    Hade aldrig skojat så om du inte varit anonym men ursäkta att det blev dumt.
    Kul att skoja med dig en stund i alla fall men får ta och sluta sabba tråden här nu.
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?