Inlägg från: Anonym (Hetero-kvinna.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hetero-kvinna.)

Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

Gillar att ge oralsex men inte att få. Tycker det är lite trist.

Smed75 skrev 2020-09-13 22:01:24 följande:

Trist att få? Vad har du fått uppleva stackare!

Hur kommer det sig att du tycker att det är trist?

Ingen aning, tycker det bara. Ca tio män i olika åldrar, med olika stilar från olika bakgrund som gett.
    Smed75 skrev 2020-09-13 22:15:12 följande:

Hmm, men du tycker inte att det är skönt alls! Har dem du vart med, haft nån koll då? Tänker att en del män faktiskt inte riktigt vet hur de ska göra och vågar inte fråga heller!

Nej, de blaskar mest runt. Någon körde tungan in och ut. Inte bara värdelöst utan tvärtom väldigt äcklig känsla.

Tror en har frågat. Han gjorde ändå inte som instruerad (det var han jag nämnde ovan). De som varit längre relationer har inte frågat men jag har försökt guida. De vill göra det de tycker är sexigt. Som han som slickade från Ystad till Haparanda. Helt värdelöst. Som en hund liksom.

En har varit bra- min nuvarande. Han "punktmarkerar", kör lite hårdare tungspets.
    BombayPizza skrev 2020-09-14 16:18:38 följande:

Ha ha...

Ja, ärligt talat så gillar jag det. Vet inte riktigt vad det är med en riktigt blöt fitta som gör det så lockande. Visst kan det vara lite bittert i samband med mens, men det är ju smällar man får ta.

Men slickar män generellt I hålet??
    Anonym (EN) skrev 2020-09-14 18:43:45 följande:

Låter otroligt oskönt.

Hål-slickandet, ja.
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-09-14 19:42:47 följande:

Det går inte att jämföra. En tunga i fittan känns som att en snigel försöker krypa in. Väldigt obehaglig känsla. 

Exakt! Helt värdelöst, slemmigt på något sätt.
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-15 22:58:56 följande:

Mjuk tungspets I snabba rörelser mellan urinrörsmynningen och klittan isms the fucking shit. För min del iaf

Samma här!!
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?