• Anonym (Tungan)

Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
  • Rayan1212

Ingenting är underbarare än att ha mitt huvud mellan en tjejs lår och mina läppar på en ren, rakad fitta. När jag luktar fittan gör det mig väldigt kåt och min kuk blir grov. Sedan gick jag in min tung djupt och rörde den snabbt mellan urinröret och klitoris. Ibland kommer flickan ut med några droppar urin under en orgasm, eller några av de menar att urinera Wow då blev jag hennes lydiga slaven

• Anonym (Kåt tjej)
    Rayan1212 skrev 2020-09-26 05:34:38 följande:

Ingenting är underbarare än att ha mitt huvud mellan en tjejs lår och mina läppar på en ren, rakad fitta. När jag luktar fittan gör det mig väldigt kåt och min kuk blir grov. Sedan gick jag in min tung djupt och rörde den snabbt mellan urinröret och klitoris. Ibland kommer flickan ut med några droppar urin under en orgasm, eller några av de menar att urinera Wow då blev jag hennes lydiga slaven

Mmmmm Händer detta i verkligheten eller är det bara fantasier?
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Kåt tjej) skrev 2020-09-26 12:17:53 följande:

Mmmmm Händer detta i verkligheten eller är det bara fantasier?

Ler, ellerhur...?Men oavsett så är är det ju en rätt trevlig fantasi..
  • Underhill
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-13 18:58:01 följande:
    Brukar få höra det rätt ofta. Är nog även rätt så känd för att vara rak och ärlig i mitt sätt att uttrycka mig.

Borde fler ta efter.
  • Rayan1212

Det här är vad jag faktiskt gör och vad jag är bra på att göra. Det finns några enkla detaljer som jag inte kan prata om. Men i allmänhet anser jag mig själv som den vackraste och mest underbara tiden i mitt liv när jag sätter mig mellan hennes lår och då låser hon på mig. Faaaan Jag glömmer mig själv nästa dag

• Anonym (Fittan)
    Rayan1212 skrev 2020-09-26 12:55:49 följande:

Det här är vad jag faktiskt gör och vad jag är bra på att göra. Det finns några enkla detaljer som jag inte kan prata om. Men i allmänhet anser jag mig själv som den vackraste och mest underbara tiden i mitt liv när jag sätter mig mellan hennes lår och då låser hon på mig. Faaaan Jag glömmer mig själv nästa dag

Tvivlar inte på att du vet vad du pratar om.. låter som du hittat en bra teknik.
  • Anonym (Kajsa)

Hände för extrem länge sedan,men minnet finns kvar.Har inte tur i livet.

• Anonym (Fittan)
    Anonym (Kajsa) skrev 2020-09-26 15:04:47 följande:

Hände för extrem länge sedan,men minnet finns kvar.Har inte tur i livet.

Tråkigt att höra att det är länge sen. Hur kommer det sig..?om jag får fråga.:) Ingen partner eller parter som inte gilla att slicka?
  • Anonym (Kajsa)
    Anonym (Fittan) skrev 2020-09-26 15:08:21 följande:

Tråkigt att höra att det är länge sen. Hur kommer det sig..?om jag får fråga.:) Ingen partner eller parter som inte gilla att slicka?

Orkar inte dejta runt och träffa män helt enkelt.Så kanske ja,men nu inte aktuellt.
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Kajsa) skrev 2020-09-26 15:18:06 följande:

Orkar inte dejta runt och träffa män helt enkelt.Så kanske ja,men nu inte aktuellt.

Förstår- tufft att va singel i denna dejtingjungel. Jag brukar tänka ?plötsligt händer det? så förhoppningsvis när du minst anar det händer det:)
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?