• Anonym (Tungan)

Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?

Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
  • MammAmma
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-05 09:43:01 följande:

Spännande hur våra olika upplevelser och vad vi gillar är olika. Jag är rätt noga med att berätta hur jag vill bli slickad och min upplevelse är typ precis tvärtom. Några få som inte kommit upp till min förväntning och njutning.

Problemet är att många är rätt dåliga på att ta direktiv i kombination med hög tilltro till sin egna förmåga. De förväntar sig att jag ska komma av det och då låser det sig definitivt.
  • Anonym (Tuppis)
    MammAmma skrev 2020-10-05 10:25:01 följande:

Problemet är att många är rätt dåliga på att ta direktiv i kombination med hög tilltro till sin egna förmåga. De förväntar sig att jag ska komma av det och då låser det sig definitivt.

Hmmm, synd att många inte fattat det där med att vara lyhörd och kunna läsa av vad hon gillar eller lyssna på hennes önskning. Tappar ju liksom poängen med att göra det skönt för henne. Kanske skulle starta en kampanj "Tunga önskningar"?
  • Anders 386

Jag har slickat fitta i alla år på min partner - och hon tycker verkligen om det. Men jag har faktiskt börjat tröttna, tänder inte på det som när jag var yngre. Jag tror jag ska köpa en lufttrycksvibrator för att testa om hon nöjer sig med den som omväxling.

• Anonym (Fittan)
    Anders 386 skrev 2020-10-05 10:42:50 följande:

Jag har slickat fitta i alla år på min partner - och hon tycker verkligen om det. Men jag har faktiskt börjat tröttna, tänder inte på det som när jag var yngre. Jag tror jag ska köpa en lufttrycksvibrator för att testa om hon nöjer sig med den som omväxling.

Tråkigt att du tröttnat. Själv älskar jag ju att bli slickad och tänker när jag ger en av sugning blir ju jag lika kåt. Eller kanske t.o.m. blir jag nog faktiskt ännu lite kåtare när jag suger. Älskar se min partner njuta. Det tänder mig.

Vad kan få dig att bli lite mer kåt ? Synd då din partner verkar gilla det ju.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-10-05 09:35:45 följande:

Jag tycker det är hur härligt som helst att slicka OM hon också gillar det och så länge hon själv vill. Tänker att som man vill man ju ge henne så mycket njutning man bara kan så att slicka ska ju vara på hennes villkor. Så var gärna tydlig med om, hur och hur länge så är det också lättare att göra det på just ditt sätt.

Mitt ex var väldigt tydlig med när hon inte ville jag skulle slicka mer, nästan ropade "kn***a mig nu". Lite svårt att hålla sig för skratt ibland.

Självklart är jag tydlig :) Min man älskar däremot att slicka så han får givetsvis göra det ibland pga det, mig ger det inte direkt mycket men lider ju inte direkt av det :) Jag hade kunnat vara utan det helg för jag kommer inte av det - och jag har väldigt lätt att komma annars - ägnar mig hellre åt skönare saker
  • Anonym (EN)
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-05 09:43:01 följande:

Spännande hur våra olika upplevelser och vad vi gillar är olika. Jag är rätt noga med att berätta hur jag vill bli slickad och min upplevelse är typ precis tvärtom. Några få som inte kommit upp till min förväntning och njutning.

Jag vill ha kraftig stimulans på klitoris, det får man inte av en tunga, för mig spelar det ingen roll hur bra de är på att slicka eller hur det görs, det blir inte den stimulansen jag vill ha. Blir hundra gånger hellre knullad och stimulerar klitoris samtidigt, få går jag sjukt sköna orgasmer
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (EN) skrev 2020-10-05 11:53:16 följande:

Jag vill ha kraftig stimulans på klitoris, det får man inte av en tunga, för mig spelar det ingen roll hur bra de är på att slicka eller hur det görs, det blir inte den stimulansen jag vill ha. Blir hundra gånger hellre knullad och stimulerar klitoris samtidigt, få går jag sjukt sköna orgasmer

Kul att vi funkar olika:)

Anonym (Fitta­n)

#2 2020-09-13

Älskar verkligen att bli slickad. Får mina största och kanske skönaste orgasmer just när min fitta slickas. Helst samtidigt som jag blir pullad med två fingerar= fontänorgasm Wow säger jag bara.

Gillar inte när fokus blir för intensivt på klittan utan bäst är när tungan och munnen lätt leker i området mellan urinrörsmynningen och klittan.

L
  • Anonym (EN)
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-05 12:00:40 följande:

Kul att vi funkar olika:)

Anonym (Fitta­n)

#2 2020-09-13

Älskar verkligen att bli slickad. Får mina största och kanske skönaste orgasmer just när min fitta slickas. Helst samtidigt som jag blir pullad med två fingerar= fontänorgasm Wow säger jag bara.

Gillar inte när fokus blir för intensivt på klittan utan bäst är när tungan och munnen lätt leker i området mellan urinrörsmynningen och klittan.

L

Ja sjukt olika :) att slicka brevid/runt klirrande hade gett mig lika mycket som att slicka mig på typ knäet. Vill ha all stimulans rakt på klitoris- ordentligt , inte löst
  • Anonym (EN)
    Anonym (EN) skrev 2020-10-05 12:08:51 följande:

Ja sjukt olika :) att slicka brevid/runt klirrande hade gett mig lika mycket som att slicka mig på typ knäet. Vill ha all stimulans rakt på klitoris- ordentligt , inte löst

Klitoris- inte klirrande
  • Anonym (Fittan)
    Anonym (EN) skrev 2020-10-05 12:08:51 följande:

Slickar du mig intensivt rakt på klittan med spetsig tunga finns det risk för att du får en kickspspark rakt i nyllet.

Asg :D
Svar på tråden Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?