Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Hur välkommet är det att få slicka en fitta eller att få fittan slickad egentligen?
Jag kan bara hålla med dig fullständigt! Du har väldigt vettiga tankar, blir ju nyfiken på dig =)
Nice att du tycker det, tack!
Nej, jag gillar det inte precis. Maken får dock slicka för att han gillar det, men han får passa på när jag är ganska nyduschad.
Undrar ibland var de kvinnorna som klagar på att män inte vill slicka hittar de männen, ungefär precis alla jag kommer i kontakt med verkar helt galna i det, vilket är lite irriterande för mig som det inte ger särskilt mycket - när det gäller oralt föredrar jag starkt att ge.
Men när de vill så väldigt gärna så är det väl ok ibland om det inte är för länge, vägrar dock facesitting dock - hatar det och av någon anledning verkar de som gillar det vara absolut sämst på att att ta ett nej och istället tjata om det vilket är fruktansvärt avtändande.
Varsegoooo=)
Ja men det är inte alla som tänker som du !
Men när de vill så väldigt gärna så är det väl ok ibland om det inte är för länge, vägrar dock facesitting dock - hatar det och av någon anledning verkar de som gillar det vara absolut sämst på att att ta ett nej och istället tjata om det vilket är fruktansvärt avtändande.
Brukar få höra det rätt ofta. Är nog även rätt så känd för att vara rak och ärlig i mitt sätt att uttrycka mig.
Superskönt att bli slickad :)
Det är faktiskt en grej som jag gillar. Hon kommer ut ur duschen med handduk virat runt sig och jag sliter av den. Knuffar sedan ner henne i sängen eller lägger henne på köksbordet och går loss med mun, tunga och fingrar och ger henne en omgång hon sent ska glömma.