Tycker du om att slicka fitta - få fittan slickad?
Nej, jag gillar det inte precis. Maken får dock slicka för att han gillar det, men han får passa på när jag är ganska nyduschad.
Nej, jag gillar det inte precis. Maken får dock slicka för att han gillar det, men han får passa på när jag är ganska nyduschad.
Just så! Jag måste känna att han verkligen vill och att han tycker om att ligga där. Först då kan jag slappna av. Och då finns det inget annat som kan ge mig så sköna orgasmer som just slick. Men det är bara en man som lyckats både visa att han gillar det och haft grym teknik. Shit vilka orgasmer han gett mig tidigare.
Som bekant är vi alla olika. Våga fråga vad just din partner tycker är skönast. Tycker det är jäkligt trist med de brudar som uppfattar det som nån slags osäkerhet hos mannen bara för att han frågar. Bara det inte blir tafatt. Det är osexigt och avtändande.
Härligt finns inget bättre än att se sin sexpartner njuta. Det ger iaf mig den ultimata åtrån. Viljan och längtan.
Nej, det gör han inte. Klart jag hade velat uppleva det igen men en vilja att slicka kan man inte tvinga fram och om han skulle ställa upp utan att vilja så kan det lika gärna kvitta för då kan jag inte slappna av och njuta ändå. Bara att försöka acceptera läget och inse att det tillhör en svunnen tid. Och leva på minnena.
Nej, det finns inga planer på att gå skilda vägar. Men hur kunde du läsa in att vi inte har en bra och sund relation av att jag skrev att han inte slickar längre? Jag säger inte att du har fel men jag undrar hur du kom fram till den slutsatsen?
Haha, ja manlig intuition är inte att förakta. Riktigt så höga krav har jag inte att hela kroppen ska pirra. Jag är någorlunda realistisk faktiskt. Men ja, som de flesta människor så längtar jag efter att bli åtrådd. Men det var ju inte riktigt temat för tråden.
Har blivit slickad av rätt många genom åren, två (2) har varit bra på det, jag har aldrig fått orgasm av det. Så att få oralsex är lite "jag uppskattar gesten, men klarar mig även utan". Missförstå mig rätt, det var okej, hyfsat skönt som lite förspel, men 5 min räckte, sen ville jag bli fylld.
Håller med, kul att de vill göra mig nöjd men gör det gärna på något annat, skönare, roligare sätt :)
Problemet är att många är rätt dåliga på att ta direktiv i kombination med hög tilltro till sin egna förmåga. De förväntar sig att jag ska komma av det och då låser det sig definitivt.