Jenzia skrev 2020-07-24 16:11:25 följande:
Är det inte typiskt dagen människa? Att det är först något inte funkar eller är fel som vi börjar intressera oss för varför eller hur det borde vara? Jag kan säga att jag ALDRIG reflekterat över att jag själv skulle kunna påverka min menscykel, ja förutom stora viktskillnader. Behövs mer undervisning i skolan helt klart!
Hahaha! Tvingar du honom att duscha kallt?! Lider med honom! Vilken tur att jag slipper det iaf, älskar att duscha suuuupervarmt!!
Yes, sista möjliga fertila dagen var nog i måndags, och efter måndags morse har jag torkar upp Knappt några flytningar, bara lite lotionaktigt. Men jag tycker det varit svårt att känna skillnad på tappen. Tänker att jag kanske blir lite vassare om det blir en ny cykel och där jag undersöker den från CD1. Hur länge har du undersökt tappen då? Började du med det denna cykeln också?
Någon stegring idag på ÄL-stickan? Någon härlig äggviteflytning?
Hehe, du och Amidina är min nya underhållning, no offence!
Jo men visst är det så.. Vi får se till att det blir bättre för våra barn :D
Haha nej.. Inte kallt xD men inte brännheta bad eller långa varma ångbastuduschar, är jag så hemsk xD vet inte ens om det är såå farligt men läst att det ändå kan slöa ner de små simmarna ändå.. Så ja..
Ja men man lär sig mer och mer.. Jag började nog känna redan där i slutet av förra året.. Men inte konstigt jag inte blev klok när min kropp spöka.. Sen har jag mer och mer loggat bättre om det de senaste cyklerna.. Hade varit häftigt om man liksom upptäckte en graviditet genom tappen eller tempningen sen ju.. Att man liksom lärt känna kroppen så bra..
Ja men idag har der varit riktigt juicy där nere... Känner mig typ "våt" hela tiden xD och fick världens blobb när jag gick på toan. Försökte undersöka allt det gick men tycker ändå det är lite svårt.. Kläckte ett ägg innan till pannkakor och kollade på äggvitan, haha... Bara för att veta äggsakt(bad joke xD).. Men ja.. Det låg ovanpå pappret och tråda sig och var väldigt halt så kan bara tycka det är äggvite sekret iaf.. Hade 0,09 igår och 0.15 idag.. Funderar på om jag behöver testa mig 2 ggr imorgon eller om jag ska fortsätta på samma tid bara imorgon.. Har alarm kl 10 att jag ska sluta dricka och kissa sista gången.. Och sen larm kl 14 att det är dags för test..
None taken.. Haha, ni med;) så ingen fara alls.. Så kul att få följas åt ju!!! <3