Entusiastisk skrev 2020-07-25 11:14:20 följande:
Hade väl eg kunnat hålla mig men körde på 2 test för säkerhetsskull. Tar ett vid 19 ikväll och tog precis.. Gått från 0,09, 0,15(båda tagna 14-14.30) och idag strax innan 11 var det 0,20. Så uppåt går det iaf. Ska bli spännande att se ikväll.. Idag blir det dvitaminboost i solen hela dagen! Och när jag får positivt ältest kör jag på några 1000ie i tablettform..
Hur ser det ut med din äl nu!? Symptom? Är det imorgon du beräknas ha äl?
Jag har inte den appen ni snackar om, så noll koll på vad de där siffrorna betyder. ;P Men det låter ju bra iaf, uppåt är ju (väl) positivt!
Gotta i dig lite extra fett också, avocado, lax, nötter, sånt är bra för ägglossningen. :D
Här är det liiite småhugg och mol på både vänster och höger sida sen några dagar, men när det är så milt vet jag sällan om det är pga endon eller annat. Sen ligger mina äggstockar inne bakom min bakåtlutade livmoder, så allt är en enda förvirrande röra där inne. :P
Räknar med ÄL imorgon, så det blir ett par dagars sex till, mitt stackars underliv.. :P Får boosta ordentligt med ecovag efteråt, brukar få lite svamp efter såna här maratonveckor, attans basiska sperma!
Kul om vi ägglossar ihop, haha! Skicka signaler via skärmen eller nåt. :P