Entusiastisk skrev 2020-07-25 15:25:04 följande:
Okej, aldrig hört om.. Har en annan app som heter min kalender där jag loggar allt.. Och Premom nu för att få lhtest och tempen i samma graf liksom..
Ja men eller hur, visst är det konstigt.. Smör är ju så gott!
Aha, bra tips! Jag tog bara någon gel mot torra slemhinnor och efter ngn vecka så gav det med sig iallafall.. Så vet inte om det bara var ngn obalans eller ngt..
Är du hemmafru? Vad härligt! Här är en till :D och hemma-mamma då <3 ni bodde i Malmö va i skogen? Så drömmigt ju! Tänk sen när ni har barn! Så mysigt! Tänker ni att du ska vara hemma-mamma då liksom?:D
Usch vad jobbigt men skönt att du kan justera med kost och andra grejer för att minska besvären och att du både har bra koll och är envis<3 ja Det där med gifter är ju lurigt..
Förstår det.. Hon har ju verkligen exploderat!!
Det är inte helt lätt att följa allting till punkt och pricka hela tiden.. Man är ju bara människa <3
Åh ja..! Drömmen ju! Hade varit kul att skapa en tråd med de som vill och att vi kan följas åt genom livet även om alla inte får bf samtidigt eller så <3
Nä, det finns ju tusen såna mensappar idag, så inte så konstigt. :P
Kan ju vara bara obalans, svamp kliar ju oftast nåt så in i... och så de där keso-flytningarna till på det. Men ecovag har jag alltid hemma, det är såna kapslar med mjölksyrebakterier som man stoppar upp vid sänggående om man har lite bekymmer, de är så himla bra!
Ja, sen hösten 2018 (var tvungen att tänka efter rejält, haha)! Jisses vad tiden springer.. Jag har lite social ångest, och har varit utbränd ett par gånger så när chansen kom så tänkte vi att vi testar, och det har gått hur bra som helst. Visst, vi lever fattigt ekonomiskt (pga många anledningar), men det är verkligen ovärderligt det här. Och hej, vad kul att du också är hemma! :D Tänk vilken gåva att kunna ge sina barn egentligen. <3 Vi bor numera uppe i nordöstra Skåne, utanför Hässleholm, men jag kommer från Malmö från början. :) Tanken är att jag ska vara hemma så länge det går, och får vi barn vill vi kunna ge dem det, en förälder alltid hemma. Ni med?
Jag är ju lätt med på en sån grupp, nya fina vänner är alltid kul! <3 Särskilt när man inte har så många till att börja med. ;)