• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-06-01 21:04:45 följande:
    Det är typ feminister som snackat om att det kan va "oaktsam "våldtäckt".. Vilket jag tycker är bullshit. Nån ny "lag". Våldtäckt är om en tjej säger nej, och nån våldtar. Paolo har INTE våldtagit någon. Det är mest byråkrati och skitsnack detta. Rykten sprids väl sen med om att paolo "våldtagit nån" vilket är skitsnack hela vägen. Det är förmodligen feminazis som börjat med detta. Eller att han satt i en intervju och sa saker om att "hon ville inte vara där" och sånt.. 

Men han har inte våldtagit nån, så det är mer.. Missförstånd och skitsnack mest. 
    Och det är lagligt att sälja , men inet att köpa. Konstigt jag vet.. Jag är för legalisering om dom får bra jobb villkor, men lär inte bli så. Han har i princip vart otrogen. Mest det. Om dom nu va tillsammans och han hade nån han va otrogen emot.. Vet ej.
    https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/g7qqrL/paolo-roberto-anmald-for-oaktsam-valdtakt--utredningen-flyttad
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (nej, val är val) skrev 2020-06-01 21:04:45 följande:
    Det är typ feminister som snackat om att det kan va "oaktsam "våldtäckt".. Vilket jag tycker är bullshit. Nån ny "lag". Våldtäckt är om en tjej säger nej, och nån våldtar. Paolo har INTE våldtagit någon. Det är mest byråkrati och skitsnack detta. Rykten sprids väl sen med om att paolo "våldtagit nån" vilket är skitsnack hela vägen. Det är förmodligen feminazis som börjat med detta. Eller att han satt i en intervju och sa saker om att "hon ville inte vara där" och sånt.. 

Men han har inte våldtagit nån, så det är mer.. Missförstånd och skitsnack mest. 
    Och det är lagligt att sälja , men inet att köpa. Konstigt jag vet.. Jag är för legalisering om dom får bra jobb villkor, men lär inte bli så. Han har i princip vart otrogen. Mest det. Om dom nu va tillsammans och han hade nån han va otrogen emot.. Vet ej.
    Anledningen till att det kallas oaktsam våldtäkt är för att den han låg med var ett traffickingoffer och därmed tvingad av andra att ha sex med torskar. Hon sa inte nej till PR eller någon annan eftersom hon levde under hot, det brukar vara grundstenen i trafficking. Därför blir det inte våldtäkt utan oaktsam våldtäkt, han kanske inte förstod att hon blev tvingad, men det blev hon alltså, bara inte av PR själv.
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-06-02 11:39:22 följande:
    Anledningen till att det kallas oaktsam våldtäkt är för att den han låg med var ett traffickingoffer och därmed tvingad av andra att ha sex med torskar. Hon sa inte nej till PR eller någon annan eftersom hon levde under hot, det brukar vara grundstenen i trafficking. Därför blir det inte våldtäkt utan oaktsam våldtäkt, han kanske inte förstod att hon blev tvingad, men det blev hon alltså, bara inte av PR själv.
    Det roliga är att denna lag drabbar en känd bad boy.

Nu måste vi män som inte våldtar säga åt Paolo att man inte får göra så här.
  • pyssel
    Anonym (Pär) skrev 2020-06-02 17:12:35 följande:

Det roliga är att denna lag drabbar en känd bad boy.

Nu måste vi män som inte våldtar säga åt Paolo att man inte får göra så här.

Vad är det som är roligt med att det drabbar en känd short boy?

Nä nu har du missförstått, rättssystemet gör det. Men är du en av männen som tröstar honom på sociala medier så gör du helt rätt i att behålla den där koftan.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Pär)
    pyssel skrev 2020-06-02 18:28:45 följande:
    Vad är det som är roligt med att det drabbar en känd short boy?

Nä nu har du missförstått, rättssystemet gör det. Men är du en av männen som tröstar honom på sociala medier så gör du helt rätt i att behålla den där koftan.
    Trösta honom? Give me a break. Jag hoppas han aldrig mer får vara med i tv4, men tror att han är det innan året är slut. De hycklarna slår ju alla rekord.

Det är jätteroligt. Många kvinnors favorit fast för sexköp, jag kan inte sluta skratta.
  • pyssel
    Anonym (Pär) skrev 2020-06-02 18:33:45 följande:

Trösta honom? Give me a break. Jag hoppas han aldrig mer får vara med i tv4, men tror att han är det innan året är slut. De hycklarna slår ju alla rekord.

Det är jätteroligt. Många kvinnors favorit fast för sexköp, jag kan inte sluta skratta.

Kollar du i hans flöde ser du vilka som främst har honom som favorit. Kvinnor med egenvärde gillar generellt inte uppblåsta kortbeningar som är militanta antifeminister. De ser en person som har fått kortslutning i kontakten mellan grandios och komplexfylld. Och italienare, jo tjena. Vilken otroligt löjlig och t.o.m halvfalsk gimmick. Paolo är och var en tönt i media och bland gemene man är det varken bildade eller begåvningsreserven som är hans stora publik - scrolla, kolla. Eller du tror det är en rysk trollfabrik som ylar "naaaww, gubben"?
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Moa)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-06-01 08:17:25 följande:
    Tjejen han köpte sex med är ett traffickingoffer, det spelar ingen roll vad som står på en fejkad hemsida, det som inte lär stå är "Hej jag har sex mot min vilja". Dessutom lär du inte kunna länka till en sådan hemsida heller eftersom det hittills inte gåtts ut med i media vem offret var, och lär aldrig komma ut heller.

PR har blivit anmäld för oaktsam våldtäkt, just för att hon är ett traffickingoffer.
    Nja, jag tror han blev anmäld för oaktsam våldtäkt just för hans uttalande om att hon troligen inte ville. Dvs för att det ska bli oaktsam våldtäkt krävs att mannen som köper sex vet eller starkt kan misstänka att kvinnan inte vill. Jag tror inte det räcker med att kvinnan är ett trafficking-offer. Mannen kan hävda att han inte hade en aaaaaaning....
  • Anonym (Pär)
    pyssel skrev 2020-06-02 18:45:43 följande:
    Kollar du i hans flöde ser du vilka som främst har honom som favorit. Kvinnor med egenvärde gillar generellt inte uppblåsta kortbeningar som är militanta antifeminister. De ser en person som har fått kortslutning i kontakten mellan grandios och komplexfylld. Och italienare, jo tjena. Vilken otroligt löjlig och t.o.m halvfalsk gimmick. Paolo är och var en tönt i media och bland gemene man är det varken bildade eller begåvningsreserven som är hans stora publik - scrolla, kolla. Eller du tror det är en rysk trollfabrik som ylar "naaaww, gubben"?
    Haha, jag håller ju med dig. Därav så kul att just han åkte dit.

Kan dock vara så att hans flöde ändrats en smula sen han åkte fast.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Moa) skrev 2020-06-02 19:13:11 följande:
    Nja, jag tror han blev anmäld för oaktsam våldtäkt just för hans uttalande om att hon troligen inte ville. Dvs för att det ska bli oaktsam våldtäkt krävs att mannen som köper sex vet eller starkt kan misstänka att kvinnan inte vill. Jag tror inte det räcker med att kvinnan är ett trafficking-offer. Mannen kan hävda att han inte hade en aaaaaaning....
    Jag kan tänka mig att de flesta män inte vet om horan de går till är traffickingoffer eller inte men jag hittade iaf en bra förklaring till vad "oaktsam" kan innebära: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/vad-ar-en-oaktsam-valdtakt-egentligen-och-kan-en-valdtakt-nagonsin-vara-aktsam
  • pyssel
    Anonym (Pär) skrev 2020-06-02 19:13:11 följande:

Haha, jag håller ju med dig. Därav så kul att just han åkte dit.

Kan dock vara så att hans flöde ändrats en smula sen han åkte fast.

Ja, jag vet ju att du gör det, på punkten PRs osympatiska uppenbarelse. Men att du envist försöker klämma åt kvinnor och i synnerhet feminister, med referens till PR och någon påstådd beundran för denne, nä det blir bara konstigt när du försöker förena dessa två ogillande i ett. Och för protokollet, han är inte "bad", han är töntig.
    #inteensamaldrigglömd
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp