Anonym (nej, val är val) skrev 2020-06-01 21:04:45 följande:
Det är typ feminister som snackat om att det kan va "oaktsam "våldtäckt".. Vilket jag tycker är bullshit. Nån ny "lag". Våldtäckt är om en tjej säger nej, och nån våldtar. Paolo har INTE våldtagit någon. Det är mest byråkrati och skitsnack detta. Rykten sprids väl sen med om att paolo "våldtagit nån" vilket är skitsnack hela vägen. Det är förmodligen feminazis som börjat med detta. Eller att han satt i en intervju och sa saker om att "hon ville inte vara där" och sånt..
Men han har inte våldtagit nån, så det är mer.. Missförstånd och skitsnack mest.
Och det är lagligt att sälja , men inet att köpa. Konstigt jag vet.. Jag är för legalisering om dom får bra jobb villkor, men lär inte bli så. Han har i princip vart otrogen. Mest det. Om dom nu va tillsammans och han hade nån han va otrogen emot.. Vet ej.
Anledningen till att det kallas oaktsam våldtäkt är för att den han låg med var ett traffickingoffer och därmed tvingad av andra att ha sex med torskar. Hon sa inte nej till PR eller någon annan eftersom hon levde under hot, det brukar vara grundstenen i trafficking. Därför blir det inte våldtäkt utan oaktsam våldtäkt, han kanske inte förstod att hon blev tvingad, men det blev hon alltså, bara inte av PR själv.