Anonym (nej, val är val) skrev 2020-06-21 01:24:03 följande:
Va? Jag skulle aldrig gå med på något jag inte vill. Det är självrespekt så..Och om några försökt tvinga mig att ha sex teoretiskt säger vi, hade jag mördat dom i självförsvar och tagit mig därifrån. Överlevnad. Men jag tror inte tjejer är under sånna situationer där nån har pistol hot i annat rum eller va man ska säga. Finns inget sjukare än sånt. Sex ska vara frivilligt..
Men iallafall. Ingen skulle kunna tvinga mig till något. Jag hade lyckats flytt eller mördat dom tror jag.. Under hot eller tvång med vapen. Jag går inte med på något jag inte vill så fattar inte va du menar..
Det är inte du som ska "gå med på" hur lagen är skriven, var det som avsågs.
Men över till dina actionfantasier, så givetvis hade du gjort så, så snart din värdighet var hotad.
"Efter fyra ligg på en kväll, under tvång, men med ruskigt attraktiva kvinnor tog jag en välbehövlig natts sömn mellan dunbolstren, bokstavligen tömd och utpumpad. Föga visste jag då vad morgondagen hade i sitt sköte. Redan vid lunchtid blev jag beordrad att ta emot en kund. In kom en kvinna jag alls inte tände på, milt uttryck, och min hallick dröjde sig kvar i dörröppningen. Alla mina försök att övertala kvinnan att träffa Hans, som hon köpt förra veckan, var förgäves och möttes med skratt och hårda nypor. Fysiskt överlägsen som jag är började jag, dock med viss möda, ta mig mot dörren, men blev stoppad av en pistolmynning. Stärkt av kvällens härliga övningar, men nu med min värdighet hotad, lyckades jag på rent adrenalin vrida pistolen ur hans stora näve och samtidigt ta en kombination av olika stryptag på både kunden och hallicken. När de låg orörliga på golvet tog jag det säkra före det osäkra."
Japp, för det gjorde du ju: Tog pangaren o pangade dom, helt säkert. Ströp dom en extra gång oxå, for sure.