• Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp
  • pyssel
    Anonym (Nothing is true everyting is permitted) skrev 2020-06-30 13:00:22 följande:

Just att sälja sex till andra män när man är hetero är nog inget att rekommendera. Men hade jag varit gay eller bisexuell så kanske jag hade övervägt det.

Inte att rek att sälja sex till män öht. Som heterokvinna hade jag hellre sålt sex till kvinnor. Att det är läggningen som spelar roll över säkerheten, ja det är ett typiskt manligt heteroperspektiv från män som aldrig sålt och fantiserar om den villiga horan.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Nothing is true everyting is permitted)
    Anonym (Moa) skrev 2020-06-30 19:03:03 följande:
    OK kan du ge någon källa på alla dessa kvinnor som gillar att sälja sex.
    Det kan jag göra, inga problem. Men innan jag ger källa på det så anser du alltså att kvinnor tar större skada av att sälja sex än vad män gör? För om man utan undantag tar skada av att sälja sex som båda hävdar så borde det ju inte vara bra för varken män eller kvinnor att sälja sig.
  • Anonym (Moa)
    Anonym (Nothing is true everyting is permitted) skrev 2020-06-30 19:28:17 följande:
    Det kan jag göra, inga problem. Men innan jag ger källa på det så anser du alltså att kvinnor tar större skada av att sälja sex än vad män gör? För om man utan undantag tar skada av att sälja sex som båda hävdar så borde det ju inte vara bra för varken män eller kvinnor att sälja sig.
    Män är ofta större rent fysiskt och har lättare att värja sig mot kvinnor än vad kvinnor har att värja sig från män.

Men visst finns det män som mår dåligt av att sälja sex.
  • Anonym (Moa)
    Anonym (Nothing is true everyting is permitted) skrev 2020-06-30 19:28:17 följande:

Män är ofta större rent fysiskt och har lättare att värja sig mot kvinnor än vad kvinnor har att värja sig från män.

Du får hemskt gärna ge lite statistik på de kvinnor och män som verkligen gillar att sälja sex och inte gör det pga självskadebeteende, att de blev utsatta för övergrepp under uppväxten, droger, tvång... osv, dvs statistik över den lyckliga horan som du verkar tycka är såååå vanlig.
    Anonym (Moa) skrev 2020-07-01 11:03:04 följande:

Ja det är sant. Men de flesta män som säljer sex säljer sig till andra män eftersom de flesta kvinnor har inget behov av att köpa sex.  Våld mot prostituerade är självklart fel, och ska ses enligt lagen lika allvarligt som våld mot vem som helst.
    Anonym (Moa) skrev 2020-07-01 11:06:18 följande:

Du får hemskt gärna ge lite statistik på de kvinnor och män som verkligen gillar att sälja sex och inte gör det pga självskadebeteende, att de blev utsatta för övergrepp under uppväxten, droger, tvång... osv, dvs statistik över den lyckliga horan som du verkar tycka är såååå vanlig.
    Jag är övertygad om att det finns horor som är nöjda med sina liv. Det finns nymfomaner som studerar eller jobbar och säljer endast sex som en sidoinkomst. 
  • pyssel
    Anonym (Nothing is true everyting is permitted) skrev 2020-07-01 11:22:19 följande:

Jag är övertygad om att det finns horor som är nöjda med sina liv. Det finns nymfomaner som studerar eller jobbar och säljer endast sex som en sidoinkomst. 

Hypersexuella störningar är per definition något som inverkar negativt på andra livsområden.
    #inteensamaldrigglömd
  • Anonym (Z)
    Anonym (Nothing is true everyting is permitted) skrev 2020-07-01 11:22:19 följande:
    Det kanske finns en handfull som gör det men hur skiljer du ut dem från resten som köpare?
Svar på tråden Paolo Roberto arresterad för sexköp