Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Ungefär som när jag fick höra något om "Hallgren" (vem det nu är) och fastighetsskötare (kanske Hallgren som är det?) när jag återgav vad som sades från FHMs sida angående ventilation. Helt fel person att rikta sig till. Udda.
Regeringens jobb är inte enskilda inrättningars ventilation.
Och om det är en fråga så är denna för de som har fastigheten och så får m,an kolla på upp om det är nått fel.
Men varför man blandar i regeringen i och Hallberg är en gåta som är helt olöslig, för det tyder på man inte vill prata sak genom dra in någon som inte ens har med saken att göra.
Och ska det föras upp på regeringsnivå, så får det vara lite mer än inget som nu.
Så du får återkomma om denna ventilation, när den adresserad på rätt nivå först.
Man ställer sig frågande till om man förstår hur Sverige fungerar som land när man läser såna här saker.
Munskyddsforskningen är som den är, varför en del får konfirmationsbias om munskyddsforskningen är en gåta för oss alla.
Ungefär som när jag fick höra något om "Hallgren" (vem det nu är) och fastighetsskötare (kanske Hallgren som är det?) när jag återgav vad som sades från FHMs sida angående ventilation. Helt fel person att rikta sig till. Udda.
Är du perplex att ventilationen inte ligger på regeringen
DU får fråga en vän som kan lite om vårt land, och förklara för dig att man detaljstyr inte ett land på detta sättet då det är inte uppbuggt på det viset.
Du får ta dessa frågor med KD om du tex bor i Stockholm.
Bor du annanstans får du ta frågan där.
COVID-19 smittskyddsspårning sköts av patient och vårdgivare i en symbios.
Personal för denna omfattande smittspårning existerar inte ens i Sverige.
Verkar som munskyddens forskning inte är intressant längre, vet det blir alltid så då forskningen är som den är och INTE entydig.
@ovetande om Tegnells felaktiga påstående om att smittspåra själv vid Covid-19, för det "går bra vid könssjukdomar".
Tegnell hade fel. Det är vården som har smittspårningsansvar, vilket inte kan delegeras till den enskilde.
På okända smittor är det vanlgit ha fel, frågan är om du anser dig alltid ha rätt och med tanke på att du vägrar accfeptera viss fakta.
Munskyddsforskningen är som en solfjäder, och det är därför FHM berättar om socialdistansering.
Och varför man berättar om den sociala distanseringen där för det funkar.
DU ska inte gå ut med munskydd och som smittad, och inte heller hindrar det dig att ta på ett munskydd.
Så har du?
Nått säger mig att så inte är fallet.
Den som förstår smittspårning vet redan att patienten är en del i denna, vet inte varför du vill låtsas om att så inte är fallet.
Vi alla ställer oss frågande till varför detta svartvita upplägg om smittspårningen läggs upp.
Men för all del, vill du ska smittspårning ska skötas av myndigheter, så får du väl ställa upp med din kompetens och se till man får personal för det efterfrågande.
Så vad väntar du på?
JA, om man bor i Stockholm är det dessa du ska ta detta med, inte regeringen
Som du förstår så sköter fastighetsägare/skötare/förvaltare detta med ventilationen och om det är en sak för COVID-19.(döda celler är INTE.)
Hur är det oklart menar du?
Är det nått du kan utveckla, eller är det nu dax att prata om nått annat som saknar betydelse för COVID-19?