Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Jag bara undrar hur många kritiker som är sverigedemokrater egentligen och var den uppfattningen kommer ifrån, jag är det defintivt inte. Man kan vara kritisk mot regeringen och folkhälsomyndigheten utan att vara sverigedemokrat?
Det är så experter kommer fram till nått, och analysera.
Detta är basal saker.
Och tegnell har redan förklarat, men det verkade du ha glömt, rätt passande av dig att glömma det.
Skitkul ändå att Tegnell nu själv anslutit sig till "skulle ha" - kören (EXAKT det perspektivet som vi kritiska hela tiden blivit anklagade för att använda).
omni.se/lena-hallengren-staller-sig-fragande-till-tegnells-kritik-han-ger-inga-exakta-svar/a/K30o35
Ack, Anders. Inte ens dina bossar kan förstå vad du säger xd
Jag rekommenderar läsning av denna artikel som pulveriserar många av Jimmie Åkessons påståenden i hans debattartikel i DN.
https://emanuelkarlsten.se/06/flera-missforstand-i-jimmie-akessons-debattartikel-som-kraver-tegnells-avgang/
Det är häpnadsväckande att partiledaren för Sveriges 3:e största parti inte drar sig från att vilseleda läsare på detta sätt och den logiska konsekvensen borde vara ett minskat stöd för SD och dess pajas till partiledare.
Jag bara undrar hur många kritiker som är sverigedemokrater egentligen och var den uppfattningen kommer ifrån, jag är det defintivt inte. Man kan vara kritisk mot regeringen och folkhälsomyndigheten utan att vara sverigedemokrat?
Nu har det i efterhand kommer fram att Tegnell anser att Ekot Drog felaktiga slutsatser utifrån vad han sa och då är det inte så konstigt att folk som lyssnade inte förstod vad som menades.