Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Då håller du med om det olämpliga i att klyban invänder mot att ABC och FGAM skriver i den här tråden då.
När 'vi' skrev den tillfälliga pandemilagen?
Jag är bara en person och jag har inte skrivit några lagar. Däremot tror jag mig veta att en lag inte kan strida mot grundlagar - om det är så att du undrar varför den tillfälliga pandemilagen har begränsningar?
Nu kanske det är någnting helt annat du frågar om intentionen för och som du anser blivit fel - berätta gärna.
Det var så märkligt att du efterfrågar nått du visste om, så därför upprepade är direkt nödvändigt.
Men accepterar att du inte har svar på detta.
Jag brukar direkt rätta mina fel, då rätt ska vara rätt.
Men vad du ville med NL och sen att du får länkarna till Sverige du efterfrågade.
Kan du utveckla det resonemanget då?
Eller är du nöjd med de uppgifter du visste om fanns och fick en gång till?
Det är flera där som inte verkar kunna lagen och hur mycket är mycket djupt förankrat i samhället.
Det mest märkliga är dock när du berättar om lagarna, och sen får du ett svar som struntar helt i det du skrivit och upprepar samma fel pga de inte tar lagarna i åtanke.
1,2 promille av befolkningen har avlidit i covid-19 i EU/UK/EES/Schengen. Fortfarande är alltså Sveriges befolkning genomsnittligt drabbad sett till befolkningen i jämförbara länder.
Sverige: 1,226 promille
EU/UK: 1,220 promille
EU/UK/Schengen/EES: 1,206 promille
Haha, begreppet "vi" kan vara svårt att förstå.
Tolkningen att du har skrivit lagarna var rätt gullig.
Det tycker iallafall jag