Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Ja, jag är osäker på vad dina inlägg betyder för COVID-19, är det nått du kan elaborera så vi andra också får reda på vad det har med COVID-19.
För just nu ser det inte ut som nått av det handlar om COVID-19.
Så jag är perplexerad över detta och frågar, men svaret är att det har inget COVID-19 och göra eller har du en förklaring?
Vad är det du vill diskutera om COVID-19?
Att du återger saker felaktigt är inga personangrepp, utan en saklig diskussion om fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus.
Och att du upprepar saker som är fel, då är det desinformation helt plötsligt.
Och vi är alla frågande hur till man kan ha missat att Sverige inte har en flockimmunitetsstrategi, att vi inget ministerstyre har, att vi ligger på medel i EU/UK.
Det jag undrar som är personligt, det är hur du kan missa allt som sker i Sverige och återge det så fel.
Vad är det som gör att du inte tar in den information som finnes och varit den samma i snart ett år?
Varför är det så viktigt för dig att ändra saker i Sverige, och i ett land du inte ens bor i?
Det vore faktiskt skoj och ha en diskussion där vi pratar om nått som sker i Sverige, för det du pratar vet jag inte vart det sker någonstans.(uppenbarligen inte i Sverige den saken är klar som consommé.)
Varför ger du desinformation om Sverige, det är huvudfrågan i detta som vi alla är perplexade över.
Att du återger saker felaktigt är inga personangrepp, utan en saklig diskussion om fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus.
Och att du upprepar saker som är fel, då är det desinformation helt plötsligt.
Och vi är alla frågande hur till man kan ha missat att Sverige inte har en flockimmunitetsstrategi, att vi inget ministerstyre har, att vi ligger på medel i EU/UK.
Det jag undrar som är personligt, det är hur du kan missa allt som sker i Sverige och återge det så fel.
Vad är det som gör att du inte tar in den information som finnes och varit den samma i snart ett år?
Varför är det så viktigt för dig att ändra saker i Sverige, och i ett land du inte ens bor i?
Det vore faktiskt skoj och ha en diskussion där vi pratar om nått som sker i Sverige, för det du pratar vet jag inte vart det sker någonstans.(uppenbarligen inte i Sverige den saken är klar som consommé.)
Varför ger du desinformation om Sverige, det är huvudfrågan i detta som vi alla är perplexade över.
Ja, jag är osäker på vad dina inlägg betyder för COVID-19, är det nått du kan elaborera så vi andra också får reda på vad det har med COVID-19.
För just nu ser det inte ut som nått av det handlar om COVID-19.
Så jag är perplexerad över detta och frågar, men svaret är att det har inget COVID-19 och göra eller har du en förklaring?
Alla som hört strategin upprepas hundratals gånger av den lättförstådda Tegnell & co!
FHM hemsida där strategin är och vad den innebär, och det är då inte flockimmunitet....
Vi alla vet att Sverige har inget ministerstyre.
Vi alla som vet att vi ligger på medel i EU/UK i antalet döda.
Vi alla som vet om Boverket har demografiuppgifterna som talats om i tråden.
Nu vet du, och det betyder nu att du ska svara med nya frågor och undvika de gamla?
Vi får snart reda på vilket!(Och vi är då alla som läser ditt svar.)
Alla som hört strategin upprepas hundratals gånger av den lättförstådda Tegnell & co!
FHM hemsida där strategin är och vad den innebär, och det är då inte flockimmunitet....
Vi alla vet att Sverige har inget ministerstyre.
Vi alla som vet att vi ligger på medel i EU/UK i antalet döda.
Vi alla som vet om Boverket har demografiuppgifterna som talats om i tråden.
Nu vet du, och det betyder nu att du ska svara med nya frågor och undvika de gamla?
Vi får snart reda på vilket!(Och vi är då alla som läser ditt svar.)
Var gång du tror flockimmunitet är en Svensk COVID-19 strategi, så är det desinformation.
Var gång du säger Regeringen ska avgå för nått som kommun, landsting, region och myndighet har ansvar för, så är det desinformation.
Påstå annat än vi ligger på medel i antalet döda i EU/UK är desinformation.
Att påstod demografin som upptagen i tråden är fel, och när Boverket bekräftar detta, så är det också en desinformation.
Och nu såg vi alla ditt svar, och du svarade då inte nått av mitt, utan nya påståenden och frågeställningar än svara på det gamla.
Varför upprepar du dessa fel om Sverige?
Vad är det som får dig att skriva dessa fel?
Jag undrar då då de samtliga är enkla och ta reda på själv.
Så kan du förklara din desinformation beror på?
Att det inte är fakta om COVID-19 eller en strategi vi ens har, så är vi alla mycekt intresserad av detta.
Vad vill du ha sagt med att återge saker fel?
Först måste du skriva nått om COVID-19 för kunna ha en diskussion om COVID-19.
Vad exakt är det som ytterligare förklaring om, att vi ingen flockimmunitet har.
Eller att Portugal är fortfarande i en extrem svår sits fortfarande fast det ser mer positivt nu ut än innan.
Eller att tocilizumab är en ovanligt effektiv emot COVID-19?
Har svårt och utläsa några faktiska diskussioner om COVID-19 i dina inlägg.
– Det är godkänt för att ta ut sex doser per flaska, och det har man som målsättning att göra i regionerna, även om det inte alltid är lätt att få ut alla sex doserna. Något aktivt arbete för att få ut sju doser har vi inte hört om i Sverige, säger hon.
Den sjätte dosen godkändes av den europeiska läkemedelsmyndigheten, EMA, i början av januari. Flera regioner har tidigare inte haft tillgång till de speciella sprutor som behövs, och även med rätt sprutor kan det enligt regionerna vara svårt. Emma Spak anser att det är viktigt att ha en viss marginal för att vara säker på att varje dos blir korrekt, och hon ser risker med om vaccinet skulle godkännas för ytterligare en dos.
– Det finns en risk att ett godkännande för sju doser blir en press att alltid få ut sju doser ur en flaska, säger Emma Spak på Sveriges kommuner och regioner."
Var gång du tror flockimmunitet är en Svensk COVID-19 strategi, så är det desinformation.
Var gång du säger Regeringen ska avgå för nått som kommun, landsting, region och myndighet har ansvar för, så är det desinformation.
Påstå annat än vi ligger på medel i antalet döda i EU/UK är desinformation.
Att påstod demografin som upptagen i tråden är fel, och när Boverket bekräftar detta, så är det också en desinformation.
Och nu såg vi alla ditt svar, och du svarade då inte nått av mitt, utan nya påståenden och frågeställningar än svara på det gamla.
Varför upprepar du dessa fel om Sverige?
Vad är det som får dig att skriva dessa fel?
Jag undrar då då de samtliga är enkla och ta reda på själv.
Så kan du förklara din desinformation beror på?
Att det inte är fakta om COVID-19 eller en strategi vi ens har, så är vi alla mycekt intresserad av detta.
Vad vill du ha sagt med att återge saker fel?