Pope Joan II skrev 2021-01-30 20:01:55 följande:
Jag läste det som Svd och brydde mig inte om att länka dit eftersom det alltid gnälls om att det inte går att läsa utan att behöva betala för sig.
Jag menar att det inte ligger i ditt intresse att rätta sådana som håller med dig oavsett om de har aldrig så fel i det de för stunden påstår och hur unkna de än är i det de kallar andra och jag menar att det är skenheligt av dig som så gärna framställer dig som hederlig, saklig, rättvis, moraliskt högstående, kunnig osv.
Som sagt, jag har svårt för din sort. Jag gillar helt enkelt inte sådant.
Den du påstår att jag framställer mig som är ngt du själv hittat på - om du trycker visa endast padirac så kan du se vad jag själv sagt.
Alla skriver vi i tråden av olika skäl, jag skriver inte för att framstå på någonting, speglar har jag hemma om jag vill spegla mig och som enkelanonym med synligt nick är någons uppfattning om mig på FL knappast någonting att ta åt sig av.
Att du kategoriserar folk klumpar ihop dem och bedömer dem utifrån det har du nu sagt två ggr på kort tid. Det är någonting jag inte gillar, men säkert gör själv i olika omfattning vid olika tillfällen.