Anonym (Proctor) skrev 2020-12-28 20:10:38 följande:
Dessa nyheter är en direkt konsekvens att att vaccineringen är igång.
Anonym (Proctor) skrev 2020-12-28 21:29:08 följande:
Ren skrämselpropaganda mot de som inte lever som pappa staten önskar.Padirac skrev 2020-12-28 21:40:38 följande:
Vad är skrämselpropagande menar du?
H
ur lever de som inte lever som pappa staten önskar? Har det med vinbarer att göra?
Anonym (Proctor) skrev 2020-12-28 23:21:47 följande:
Fattar du inte det?
Vaccineringen har startat. Så hur ska vi nu få klicks på gammelmedias dåliga artiklar? Lite skrämselpropaganda om mutationer funkar säkert.
Well, staten säger ju att man får gå max 4 pers på vinbaren. Så eftersom vi bara var 2 fick det bli 2 vinbarer denna eftermiddag.
Anonym (Proctor) skrev 2020-12-29 00:17:29 följande:
Att det finns spridning av Covid-19 i Sydafrika är nog mer ett faktum än en tidningsanka. Mina vänner i Sydafrika har haft det jobbigt.
Men att just denna mutation skulle vara något att oroa sig för skulle jag se som en nyhetsanka.
Jag skulle säga att Ebba Busch lever på ett sätt som sosse-regimen avskyr. Hon köper hus och backar inte för att de goda sätter sig över gällande kontrakt.. Hon går på nattklubb. Hon är blond, snygg, rapp och smart. Hon utstrålar frihet.
Att göra vad man vill med sina pengar och skratta åt det. Gärna slösa lite också brukar inte falla i god jord i sosse-land.
Ja, idag blev det 2 vinbarer. Igår bara ett cafe faktiskt, semlorna har ju redan släppts. Nej, jag blir inte skrämd. Barerna är ju närmast folktomma, varför skulle någon bli smittad just där? Större risk i mataffären då.
OK, menar du att det faktum att smittspridningen i Sydafrika ökar är en tidningsanka i Sverige och skrämselpropaganda som riktar sig mot EB och de som inte följer myndigheters rekommendationer för att minska smittspridningen?
Det är svårt att hitta någonting sammanhängande i de inlägg du skriver som replik på frågan vad du menar med skrämselpropaganda.