Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Du har aldrig funderat på en extern hårddisk? Jag har en, den var rätt billig och svalde massor (bl a alla avsnitt av Allo allo, emliga armén) - sen kom en till katt förklädd djävul och gnagde på sladden
De är också söta, gubbens favoriter i vår djurpark
Eller smörrebröd (i Danmark kan de det där med pålägg), eller Skagenspätta med räkor, nykokt potatis, hemmagjord remouladsås och tranbär.
Finns förresten ett rätt roligt avsnitt av Kitchen Nightmares där Gordon Ramsay besöker en dansk restaurang i Florida - rekommenderas, av flera skäl
Jag för min del har just blivit klar över att jag är mycket dummare än jag trodde, och möjligen borde sättas under förmyndare
På tal om ingenting. Visste ni att världens ände finns? Den ligger i Norge. Min kompis var där, men han blev besviken. Det var bara en skylt som det stod "Världens ände" på och en massa berg.
På tal om ingenting. Visste ni att världens ände finns? Den ligger i Norge. Min kompis var där, men han blev besviken. Det var bara en skylt som det stod "Världens ände" på och en massa berg.
*skriver*
Torsten kom på ett rim han tyckte var bra:
I wanna kill Buffalo Bill, but still, I ain't got no skills so I run for the hills, eating my purple pills.
Det kan vara så att jag har en liten gul badanka bakom en bokhylla. Kanske till o med två. Så nu vet ni det.
Det kan vara så att jag har en liten gul badanka bakom en bokhylla. Kanske till o med två. Så nu vet ni det.