• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Whattup? Fler än jag som inte kan sova? Har haft en flummig dröm.

• Litenmenhård

Alltså den här drömmen var crazy. Jag drömde om er. Jag drömde att vi hängde hos min mamma.(Vet inte varför jag drömmer att det alltid är hos mamma) Vi hade i alla fall trevligt. Sen på något vänster hade jag fått tag på ett flak öl. (Jag som inte längre dricker). Jag drack några öl och blev jättefull! Sen började det flummiga. Alla stod på balkongen och rökte. flygrl, Aniiee och Disa35 och några till. Jag var som sagt jättefulll och skulle gå och lägga mig. Då säger Disa35 att hon är min kusin. (En väldigt snygg kusin! Jag vet det var opassande sagt, men jag var ju full. I drömmen alltså) Jag går alltså och lägger mig och när jag sen vaknar i drömmen så är det massa folk där som jag inte känner och som dessutom har druckit upp mina öl. Jag blir rosenrasande och börjar skrika" Alla som jag inte känner, ut ur min lägenhet" och "Vem f*n har druckit upp mina öl?". Jag börjar bråka med en kille, sen vaknar jag med världens huvudvärk  som om jag var bakfull.

• Litenmenhård

Dags att försöka sova igen. Tjarå!

• flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-04-12 00:44:56 följande:

Whattup? Fler än jag som inte kan sova? Har haft en flummig dröm.

Nu när du tycks ha lagt dig igen har jag vaknat och kan fan inte somna om. Tittar in i tråden helt kort. Jag skulle ju återkomma med typ input och svar men har inte riktigt vart i form för det och är det inte nu heller. Men återkommer under morgondagen.

Önskar alla en Glad Påsk så länge!
    Litenmenhård skrev 2020-04-12 01:00:28 följande:

Alltså den här drömmen var crazy. Jag drömde om er. Jag drömde att vi hängde hos min mamma.(Vet inte varför jag drömmer att det alltid är hos mamma) Vi hade i alla fall trevligt. Sen på något vänster hade jag fått tag på ett flak öl. (Jag som inte längre dricker). Jag drack några öl och blev jättefull! Sen började det flummiga. Alla stod på balkongen och rökte. flygrl, Aniiee och Disa35 och några till. Jag var som sagt jättefulll och skulle gå och lägga mig. Då säger Disa35 att hon är min kusin. (En väldigt snygg kusin! Jag vet det var opassande sagt, men jag var ju full. I drömmen alltså) Jag går alltså och lägger mig och när jag sen vaknar i drömmen så är det massa folk där som jag inte känner och som dessutom har druckit upp mina öl. Jag blir rosenrasande och börjar skrika" Alla som jag inte känner, ut ur min lägenhet" och "Vem f*n har druckit upp mina öl?". Jag börjar bråka med en kille, sen vaknar jag med världens huvudvärk  som om jag var bakfull.

Ha ha vilken knäpp dröm. Som drömmar ofta är. Så vi rökte och drack upp dina öl? He he och jag som absolut inte röker och knappt dricker öl. Kanske är det Torsten som är den skyldige och sen lurat i dig det är vi andra som gjort det? :P
    Litenmenhård skrev 2020-04-12 01:17:24 följande:

Dags att försöka sova igen. Tjarå!

God natt. Typ.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-04-11 19:21:52 följande:
    Vad skönt att du har framgång i alla fall. .

Tack, men jag har jobbat hårt och jobbar fortfarande hårt med att inte vara så "konstig". Jobbigast är det när jag är nervös. Då kan det ibland bli lite konstigt. Haha, men så är det väl för de flesta, antar jag.
    Det är nog så för de flesta ja, det är samma fenomen som att man kan säga och göra konstiga saker när man är rejält stressad.
    Litenmenhård skrev 2020-04-11 19:25:59 följande:

Sen är det väl så att i skrift så får jag inte ut hela personligheten, om man säger så och jag kan vara lite mer som jag vill än vad jag kan irl, så att säga och det är det jag tycker om med att skriva: att jag kan vinkla mig själv, för att uttrycka mig så, utan att ändra på min personlighet.

Låter det konstigt?

Nej.
    Det låter som om du inte är hypersocial - vilket inte är negativt - att du har god kontakt med ditt inre landskap och att du är mån om att ge andra ett rättvisande intryck av hurdan du är som person.
    Jag tycker det låter väldigt genomtänkt
  • Disa35
    Aniiee skrev 2020-04-11 20:06:01 följande:
    Japp, och de andra 3 böckerna En barkbåt till Eddie (som var min första), Eddie och Johanna (som julkalendern är baserad på) och Eddies hus.
    Ja just det.
    Såg bara julkalendern som sagt, men den var rätt bra har jag för mig.
  • Disa35
    LukeStairwalker skrev 2020-04-11 20:23:35 följande:
    Nej det tror jag inte. Men jag har alltid fixat vardagen trots för lite sömn. Jag är nog väldigt uthållig när det kommer till den biten. Minns från lumpen att jag som gruppchef var förskonad eldvakt och vaktpost men tog båda passen varje natt, trots sen ordergivning. 
    Viss har ju mindre sömnbehov. Men nu efter 40 så upplever jag att jag behöver mer. Men det är som att vända en oljetanker. Det tar tydligen lång tid att ändra en sån gammal vana.  
    Så de sa att du inte behövde ta eldvakt och vaktpost, och så gjorde du det i alla fall? Vilken ordergivning var det som var sen? Förlåt, jag förstår inte riktigt.

Vanor tror jag tar evigheter att ändra - det är därför det är så svårt att gå ner i vikt, har jag hört.
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2020-04-11 20:15:29 följande:
    Tror inte vi har det faktiskt! Vi handlar oftast på Willys eller en liten Ica nära, vet inte om det finns där. Men körsbärssaft hittar man i princip bara i sådana där utländska butiker =/
    Var inte ledsen för det, det finns en massa saker på ditt Willys som inte finns härborta - som kassler, prickig korv, lättdryck, riktiga frallor, kanelgifflar, kålrot (finns nästan aldrig i butiken, stort mysterium) och lite till.
  • Litenmenhård

Whattup dudes and dudettes?

• Litenmenhård

Tack för era fina inlägg. .

Svar på tråden Här är vi alla vänner.