• Anonym (Kvinna86)

Nygift och otrogen

Vet att det varit en liknande tråd innan som försvann men det var inte jag!!

Jag lever med en man och en fyraårig dotter. I mars gifte vi oss, ett väldigt enkelt bröllop men väldigt fint för mig och det betydde mycket. I juni fick jag reda på (kollade hans mobil) att han fyra-fem gånger i april hade haft sex med en kvinna på hans gym. När jag fick reda på det hade dom avslutat sin relation och när jag konfronterade honom kom det fram att han hade sån ångest och inte vågar berätta av rädsla för att förlora mig.

Jag har valt att stanna. Kanske stoppar jag huvudet lite i sanden. Istället har vi börjat prata om ett till barn och att flytta. Jag behöver pepp.. hur många av er har förlåtit er partner och faktiskt klarat av att gå vidare efter otrohet?

• Svar på tråden Nygift och otrogen
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-10 18:02:08 följande:
    Jag tror det är bäst att låta Lynx själv svara.
    Bra att du är så efterklok 
  • Anonym (Maria)
    Lynx123 skrev 2024-09-10 17:41:39 följande:
    Och det är det jag har menat hela tiden. Alltså är vi överens. :)
    Ändå så skrev du att jag missförstått 
  • Anonym (Drömmen om en kollega)

Kan inte ts komma med en uppdatering?

Tar timtal att läsa igenom 200 sidor. 

• Född1984

Tycker inte det där är så farligt. Om, om understrukit, ni har känslor för varandra. Om ni älskar varandra är det ingen biggie som ni inte tar er igenom. Ska man vara tillsammans länge får man räkna med lite fnurror på tråden. 

det är ju svårt under småbarnsåren att ha ett spännande och inspirerat sexliv. Men det kommer tillbaka. Kanske ni ska göra gemensam sak av det och gå på swingersklubb eller något. Det kan ju bli en nytändning. 

• molly50
    Född1984 skrev 2024-09-11 20:03:06 följande:

Tycker inte det där är så farligt. Om, om understrukit, ni har känslor för varandra. Om ni älskar varandra är det ingen biggie som ni inte tar er igenom. Ska man vara tillsammans länge får man räkna med lite fnurror på tråden. 

det är ju svårt under småbarnsåren att ha ett spännande och inspirerat sexliv. Men det kommer tillbaka. Kanske ni ska göra gemensam sak av det och gå på swingersklubb eller något. Det kan ju bli en nytändning. 

Tråden är gammal och jag vet inte om TS har lämnat.
  • molly50
    Född1984 skrev 2024-09-11 20:03:06 följande:

Men inte så farligt? Han hade haft sex med en annan kvinna och hade dessutom kontakt med henne på sitt eget bröllop med TS.
    Han gjorde henne dessutom med barn samtidigt som han och TS försökte få fler barn.
    Han har även haft kontakt med den andra kvinnan igen vid ett senare tillfälle.
    Och det tycker du inte är så farligt?
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-11 20:07:22 följande:
    Men inte så farligt? Han hade haft sex med en annan kvinna och hade dessutom kontakt med henne på sitt eget bröllop med TS.
    Han gjorde henne dessutom med barn samtidigt som han och TS försökte få fler barn.
    Han har även haft kontakt med den andra kvinnan igen vid ett senare tillfälle.
    Och det tycker du inte är så farligt?
    Han verkar ju vilja fortsätta vara gift med TS iallafall. Varför lämnade han henne inte för den andra kvinnan?
  • molly50
    Anonym (Maria) skrev 2024-09-12 13:45:42 följande:
    Han verkar ju vilja fortsätta vara gift med TS iallafall. Varför lämnade han henne inte för den andra kvinnan?
    Bra fråga. Men den kan nog bara han svara på.
    Men efter det han har gjort så kan han nog inte bestämma om TS ska stanna kvar eller inte.
  • Anonym (Maria)
    molly50 skrev 2024-09-12 14:17:35 följande:
    Bra fråga. Men den kan nog bara han svara på.
    Men efter det han har gjort så kan han nog inte bestämma om TS ska stanna kvar eller inte.
    Nej det kan han givetvis inte bestämma, oavsett vad han gjort eller inte gjort. Men nu verkar det ju ändå som att de fortsätter. Verkar inte troligt att han skulle lämna TS och familjen för den andra kvinnan.
  • molly50
    Anonym (Maria) skrev 2024-09-12 14:29:59 följande:
    Nej det kan han givetvis inte bestämma, oavsett vad han gjort eller inte gjort. Men nu verkar det ju ändå som att de fortsätter. Verkar inte troligt att han skulle lämna TS och familjen för den andra kvinnan.
    Nu är ju tråden dessutom gammal,så vi vet ju inte vad som har hänt dem emellan sen den senaste gången han hade kontakt med den andra kvinnan.
    Mer än att de inte har separerat.
    Men vi får väl se om TS vill uppdatera.
Svar på tråden Nygift och otrogen