• MsSuzyLee

BF augusti 2020 - stannar på FL

Hej!

Det verkar vara många som gått över till FB i den andra tråden för BF augusti 2020, så här tänkte jag att vi som inte har FB kan samlas :)

Hur känner ni er? Jag är extremt trött och tappade idag lusten att dricka kaffe. Trodde aldrig det skulle hända, haha! Är idag i vecka 5+6.

Välkomna! :)

• Svar på tråden BF augusti 2020 - stannar på FL
  • MsSuzyLee
    Jooosen skrev 2020-03-22 09:20:26 följande:

Ja men precis!! Blir oxå förbannad. O hon måste förmodligen ligga kvar några dagar pga kateter osv. Ensam med bebisen. Så galet !!

Det är verkligen galet. Så sambon får inte ens spendera sitt barns första dagar i livet med det. Fy fasen! Som liloma säger, hoppas det lugnat ner sig till augusti...
  • Jooosen

RUL gjort imorse! Allt såg toppen ut! Så himla underbart. Sambon va med via film.. lite galet. Fick massa bilder o filmer gratis iallafall. Alltid något. Vi öppnade pappret tillsammans efteråt hemma. I augusti kommer en liten flicka :D

Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • liloma
    Jooosen skrev 2020-03-23 10:45:57 följande:

RUL gjort imorse! Allt såg toppen ut! Så himla underbart. Sambon va med via film.. lite galet. Fick massa bilder o filmer gratis iallafall. Alltid något. Vi öppnade pappret tillsammans efteråt hemma. I augusti kommer en liten flicka :D

Åh! Så underbart!
  • furelise

Vi hade tur med RUL. Hade sista tiden den dagen och jag fick vänta halv timme. Vilket betydde att ingen fanns kvar i korridoren, bara jag och en barnmorske som gjorde mitt RUL. Även receptionisten gick hem. Då frågade jag och min man fick komma in. Så vi hade tur, men jag förstår helt att de begränsar. I Sverige tillhör inte gravida till riskgruppen, i andra länder jo, vi hör dit. Det är klokt att icke nödvändiga människor inte får sitta i väntsalen med gravida. Även om för oss de är nödvändiga... och jag var sur för en vecka innan.

• MsSuzyLee
    Jooosen skrev 2020-03-23 10:45:57 följande:

Åh vad underbart!! Grattis! Det är ju ändå det viktigaste i allt det här, att barnet mår bra <3
  • MsSuzyLee

Rul igår och allt såg bra ut! :D puh! Fick en lapp som vi öppnade i bilen (fick nej till att ha med pojkvännen på telefon...) och därpå stod det FLICKA.

• Jooosen
    MsSuzyLee skrev 2020-04-01 18:54:59 följande:

Rul igår och allt såg bra ut! :D puh! Fick en lapp som vi öppnade i bilen (fick nej till att ha med pojkvännen på telefon...) och därpå stod det FLICKA.

Ååh stort grattis!! Vad bra att allt såg fint ut. När är ditt bf nu igen? Jäklar va ja känner sparkar nu. Och ser. Så coolt.
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • liloma
    MsSuzyLee skrev 2020-04-01 18:54:59 följande:

Grattis! Vad skönt att allt var bra!

Jag har mitt imorgon!!
  • liloma
    Jooosen skrev 2020-04-01 19:03:15 följande:

Ååh stort grattis!! Vad bra att allt såg fint ut. När är ditt bf nu igen? Jäklar va ja känner sparkar nu. Och ser. Så coolt.

Vad kul! Känner också mer och mer hela tiden. Kan din sambo också känna?
Svar på tråden BF augusti 2020 - stannar på FL