• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • Anonym (ibland)

Sex med kk ca 1-2 gånger i veckan. Tar på mig själv ca var tredje dag. 

• Anonym (ibland)
    Anonym (ibland) skrev 2021-01-27 23:49:39 följande:

Sex med kk ca 1-2 gånger i veckan. Tar på mig själv ca var tredje dag. 

Kvinna 25-30 år
  • En manlig man

Runkar i princip aldrig längre. Däremot har jag sex nästan dagligen.

• Anonym (Gör båda kille)

Favoriten är att knulla min rumpa med olika dildos 2gr per vecka och jag får stor abstinens o kåthet efter det.

Kuken runkar jag aldrig då jag har massa härliga leksaker o vibratorer för den. Men att spruta sperma är mer för att lätta på trycket o inte så mycke njutning.

• Saxgalen89

Minst 3-5ggr/veckan + samlag 1-3ggr/veckan

• Anonym (androcur)

Fram tills för en tid sedan minst två-tre ggr om dagen, men numera ca en gg i veckan. Beslutade mig för att ta tag i mitt sexmissbruk och började gå på androcur. Rekommenderas.

• Anonym (Finns redan tråd)

Varje dag men jag slutar ofta innan sprut. Sparar sprutet till sambons fitta en gång i veckan

Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?