• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (James) skrev 2021-03-23 04:58:41 följande:

Jag runkar vanligtvis varje morgon Går upp vid femtiden kollar lite porr och runkar medans frugan sover Detta upprepas vissa kvällar också

Så med tanke på klockslaget du la upp i tråden anar jag att du precis skulle till att runka:) Skön rutin du fått in.
  • parnordqvist
    Anonym (Q35) skrev 2021-03-24 00:31:39 följande:
    Jo, jag fortsätter ju onna givetvis för att komma flera ggr. Men jag kommer fortare o fortare mellan ggrna. Kan komma långa ggr oxå men ibland behöver jag få mej sj att sluta för att det är för jobbigt att orgasmera så länge.. idag upptäckte jag oxå att jag får gåshud över hela kroppen precis när jag kommer :D älskar kroppens njutning.. hela kroppen som vibbrerar o skakar o skälver... yummy.
    Fantastiskt! Ja ni kvinnor kan då njuta på ett helt annat sätt. Det där med gåshud har jag aldrig känt. Äsch, lika bra att jag förblir oskuld. Jag blir bara panikslagen av sex. Är för gammal dessutom. Man skulle ha börjat för 25 år sen, typ.
  • parnordqvist
    Anonym (Naturligtvis!) skrev 2021-03-23 06:05:35 följande:
    Enligt hennes egna inlägg så är det så. 50 orgasmer var min chansning. Hon skriver snart ska du se....

Tro inte på allt du läser.
    Hon behöver inte svara. Jag har inget med det att göra, jag drivs av avundsjuka helt enkelt. Jag känner mig traumatiserad nästan av att läsa om kvinnligt sex jämfört med manligt. Jag slukar allt som skrivs, verkar det som. Har även läst på om clitoris, finns massor på wikipedia. Mycket avancerad konstruktion.
  • Anonym (Q35)
    parnordqvist skrev 2021-03-24 09:31:53 följande:

Fantastiskt! Ja ni kvinnor kan då njuta på ett helt annat sätt. Det där med gåshud har jag aldrig känt. Äsch, lika bra att jag förblir oskuld. Jag blir bara panikslagen av sex. Är för gammal dessutom. Man skulle ha börjat för 25 år sen, typ.

Vi kvinnor kan komma på flera sätt, men det finns massor för er män att upptäcka o utforska o olika sätt att komma på oxå. Jag förstår att man vill ha sex m en annan o det kan va hur fantastiskt som helst men ärligtalat så är onnande i sin ensamhet jädrans grymt det med :) härom dagen hörde jag om en andningsteknik som ska få en att komma utan beröring, det ska jag utforska... ?
  • Anonym (James)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-03-24 08:18:54 följande:

Så med tanke på klockslaget du la upp i tråden anar jag att du precis skulle till att runka:) Skön rutin du fått in.

Morgon stånd och frugan sover det är runk time
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (James) skrev 2021-03-24 17:50:04 följande:

Morgon stånd och frugan sover det är runk time

Låter ju iofs väldigt nice fast skulle väl kanske vara ännu trevligare med ett skönt morgonknull med fugan, eller?
  • Anonym (James)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-03-24 18:00:51 följande:

Låter ju iofs väldigt nice fast skulle väl kanske vara ännu trevligare med ett skönt morgonknull med fugan, eller?

Lite egentid är aldrig fel. Och med fantasin kan man knulla vem man vill
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (James) skrev 2021-03-24 18:11:51 följande:

Lite egentid är aldrig fel. Och med fantasin kan man knulla vem man vill

Håller helt mig dig. Och det ena utesluter ju inte andra heller:) Men visst är egentiden ett viktigt inslag i en relation. Skulle inte klara mig utan skön egentid med både dildo och fingrar.
  • Anonym (Carl)

Runkade på jobbet idag innan det var dags för möte.

• parnordqvist
    Anonym (Q35) skrev 2021-03-24 11:04:39 följande:
    Vi kvinnor kan komma på flera sätt, men det finns massor för er män att upptäcka o utforska o olika sätt att komma på också. Jag förstår att man vill ha sex m en annan o det kan va hur fantastiskt som helst men ärligt talat så är onnande i sin ensamhet jädrans grymt det med :) härom dagen hörde jag om en andningsteknik som ska få en att komma utan beröring, det ska jag utforska... ?
    Gör så! Det kommer alltid nya saker att testa. Utan beröring. Fantastiskt om det fungerar.
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?