• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • enable007
    Anonym (Gladiator) skrev 2020-01-08 10:01:10 följande:

Jaha så du vill inte bidra med dina kunskaper eller har du inga?

Kanske hon skulle fråga det ... och inte du ! Tack för den tiden
  • Anonym (Kisen)
    Anonym (s) skrev 2020-01-08 02:33:57 följande:

Runkar aldrig. Är singel men jag vill ha någon att ha sex med annars får det vara. Men jag får mer tid till annat istället så jag sysslar med en massa annat. Och har massor av energi till min träning.

Intressant. Har du koll på den folkrörelsen? https://www.healthline.com/health/nofap-benefits#claims
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Har sexleksak) skrev 2020-01-08 01:01:00 följande:
    Södermanland.. Du då? =)
    Oj, inte aktuellt då. Bor i Skåne.
  • Anonym (Har sexleksak)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-01-08 16:54:11 följande:

Typiskt.. Ha ha.. Hoppas du har det skönt en då!!
  • Anonym (W48)

Jag onanerar ofta, minst 4ggr i veckan. Ibland mer, ibland mindre. Oftast bara klitorisstimulans. Går fort då, nästan som avslappning. Men ibland när jag är extra kåt använder jag både dildo och fingrar, gärna i båda hålen. Har märkt att ju mer jag onanerar desto mer sugen är jag. Synd att maken inte riktigt är lika på som jag..

• Anonym (Skåne)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-01-08 16:54:11 följande:

Finns män i den åldern i Skåne också ;)
  • Anonym (Eli)

Väldigt olika för mig. Ibland flera gånger om dagen, ibland blir det inget på ett par veckor.

• Anonym (4)

Runt 4 gånger i veckan. Såfort jag är ensam hemma gör jag de. Har sex med mannen om han är hemma också.

• kasper1

Varannan dag minst , har ingen lös mutta men funkar bra att andvända vibrator

• kasper1

Varannan dag minst , har ingen lös mutta men funkar bra att andvända vibrator

Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?