• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • Anonym (Kille på 20)

Hej. På gymnasiet vat det nånstans mellan 5-10 ggr/veckan :p

Men nu runkar man väll runt 1-3 ggr högst/vecka ;)

• Anonym (Anon.)

När man vill och känner för det.

• Anonym (Klittan)

Fingerpullar aldrig, använder aldrig dildo.

Däremot stimulerar jag klitoris i princip varje dag.

• Joggen53

Runkar kuken till nära utlösning varje dag. Slutar 1 sekund innan sprut. Låter det spruta 2 gånger i veckan. Är 60+. Då producerar inte kroppen så mycket sperma så man måste spara ett par dagar. Det är mycket skönare då. 

• Marie55

För min del 2 ggr i veckan, min man vill inte så ofta längre 

• Anonym (Aldrig)

Jag skulle aldrig få för mig att stoppa in något när jag onanerar. Onanerar gör jag bara i duschen med vattenstrålen mot klitoris. Så jäkla skönt. Jag tror det är samma princip som den där lufttrycksvibratorn.

• Anonym (O)

Dagligen, ibland 2-3 gånger/dag.

• Anonym (Aldrig)
    Anonym (Aldrig) skrev 2020-02-19 14:16:57 följande:

Jag skulle aldrig få för mig att stoppa in något när jag onanerar. Onanerar gör jag bara i duschen med vattenstrålen mot klitoris. Så jäkla skönt. Jag tror det är samma princip som den där lufttrycksvibratorn.

Glömde svara hur ofta. Ca 2 ggr i veckan.
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?