Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?
Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?
Ingen av er singel tjejer som skulle kunna tänka sig att dejta en man på 44?
Ingen av er singel tjejer som skulle kunna tänka sig att dejta en man på 44?
Var bor du?
Runkar aldrig. Är singel men jag vill ha någon att ha sex med annars får det vara. Men jag får mer tid till annat istället så jag sysslar med en massa annat. Och har massor av energi till min träning.
Runkar 1-2 gånger i veckan. Har sedan flera månader inte haft sex med min partner. Hoppas på att vi ska få igång sexet igen.
När jag var i tonåren var det 1-2 gånger om dagen - men det var längesen.
Det är olika med både hur ofta jag gör det och på vilket sätt. Är jag ensam hemma missar jag i stort sett aldrig att onanera. Ibland kan det dröja några dagar. Har jag gott om tid njuter jag av att hetsa upp mig själv när jag rakar mig nertill så hon blir slät och fin. Då behövs varken dildo eller annat utan det räcker att smeka klitoris och använda några fingrar inuti.
Älskar att ligga nyduschad, renrakad och vara riktgt kåt. Men självklart är det skönt att använda min silverstav. Både inne i fittan och glidandes utmed och runt klitoris:)
Älskar mina egenstunder.
Det är olika med både hur ofta jag gör det och på vilket sätt. Är jag ensam hemma missar jag i stort sett aldrig att onanera. Ibland kan det dröja några dagar. Har jag gott om tid njuter jag av att hetsa upp mig själv när jag rakar mig nertill så hon blir slät och fin. Då behövs varken dildo eller annat utan det räcker att smeka klitoris och använda några fingrar inuti.
Älskar att ligga nyduschad, renrakad och vara riktgt kåt. Men självklart är det skönt att använda min silverstav. Både inne i fittan och glidandes utmed och runt klitoris:)
Älskar mina egenstunder.