• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (...) skrev 2020-01-08 00:12:28 följande:
    Dels är det inte mysigt med en kall gummikuk eller sina egna fingrar i sig. Jag föredrar äkta vara, känslor och en varm, tung manlig kropp på mig. Sen har jag aldrig kommit vaginalt, så jag går helt enkelt inte igång på att köra in en dildo i mig själv.. Klitoris är absolut skönast och man kan både styra och känna efter själv hur nära man är.
    Jag håller verkligen med dig! Ungefär var tredje dag blir det för mig, men det är olika.
  • Anonym (Har sexleksak)

Ingen av er singel tjejer som skulle kunna tänka sig att dejta en man på 44?

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Har sexleksak) skrev 2020-01-08 00:54:31 följande:

Ingen av er singel tjejer som skulle kunna tänka sig att dejta en man på 44?

Var bor du?
  • Anonym (Har sexleksak)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-01-08 00:58:25 följande:

Var bor du?

Södermanland.. Du då? =)
  • Anonym (s)

Runkar aldrig. Är singel men jag vill ha någon att ha sex med annars får det vara. Men jag får mer tid till annat istället så jag sysslar med en massa annat. Och har massor av energi till min träning.

• Anders 386

Runkar 1-2 gånger i veckan. Har sedan flera månader inte haft sex med min partner. Hoppas på att vi ska få igång sexet igen.

När jag var i tonåren var det 1-2 gånger om dagen - men det var längesen.Glad

• Anonym (Kisen)
    Runkar ofta varannan dag länge och kanske två gånger på raken med lite mellanrum. Måste ha tid och tillfälle för att det ska funka. Mycket skönt.
  • Anonym (Tjej)

Det är olika med både hur ofta jag gör det och på vilket sätt. Är jag ensam hemma missar jag i stort sett aldrig att onanera. Ibland kan det dröja några dagar. Har jag gott om tid njuter jag av att hetsa upp mig själv när jag rakar mig nertill så hon blir slät och fin. Då behövs varken dildo eller annat utan det räcker att smeka klitoris och använda några fingrar inuti.

Älskar att ligga nyduschad, renrakad och vara riktgt kåt. Men självklart är det skönt att använda min silverstav. Både inne i fittan och glidandes utmed och runt klitoris:)

Älskar mina egenstunder.

• enable007
    Anonym (Tjej) skrev 2020-01-08 09:16:57 följande:

Det är olika med både hur ofta jag gör det och på vilket sätt. Är jag ensam hemma missar jag i stort sett aldrig att onanera. Ibland kan det dröja några dagar. Har jag gott om tid njuter jag av att hetsa upp mig själv när jag rakar mig nertill så hon blir slät och fin. Då behövs varken dildo eller annat utan det räcker att smeka klitoris och använda några fingrar inuti.

Älskar att ligga nyduschad, renrakad och vara riktgt kåt. Men självklart är det skönt att använda min silverstav. Både inne i fittan och glidandes utmed och runt klitoris:)

Älskar mina egenstunder.

Hmmm härligt beskriven ! Man ville vara där och titta bara ..
  • Anonym (Gladiator)
    enable007 skrev 2020-01-08 09:54:16 följande:
    Hmmm härligt beskriven ! Man ville vara där och titta bara ..
    Jaha så du vill inte bidra med dina kunskaper eller har du inga?
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?