• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • Anonym (Man 47)
    Anonym (Q35) skrev 2021-03-03 23:25:15 följande:

Rekord är 26 ggr på ett onn, det va mer för att testa o ganska jobbigt.. 70ggr på en dag har jag nog aldrig kommit. Men 30ggr/dag många ggr. Kommer snabbt. Kan få 3-7 orgasmer på under 5 min om jag vill.

Oj.

Kommer du lika lätt med en man.

Så häftigt å slicka en tjej som kommer så mkt.

Va ett tag sen man träffa en sån underbar kvinna.
  • Anonym (Q35)
    Anonym (Man 47) skrev 2021-03-04 17:43:55 följande:

Oj.

Kommer du lika lätt med en man.

Så häftigt å slicka en tjej som kommer så mkt.

Va ett tag sen man träffa en sån underbar kvinna.

Alltså det beror ju på hur han gör såklart. När jag onnar gör jag det främst för att få orgasmerna, men med en man är det så mkt som är skönt på vägen dit men ja jag kommer lätt om man gör rätt
  • Smajkel
    Anonym (Q35) skrev 2021-03-04 18:38:38 följande:

Alltså det beror ju på hur han gör såklart. När jag onnar gör jag det främst för att få orgasmerna, men med en man är det så mkt som är skönt på vägen dit men ja jag kommer lätt om man gör rätt

Det hade man ju velat höra ;)
  • Anonym (Theådåra)

Jag pullar varje dag flera ggr

• Sk007

Det varierar väldigt mycket. Ibland 3ggr per dag flera dagar i rad och ibland inte en enda gång på flera veckor.

• parnordqvist
    Anonym (Q35) skrev 2021-03-03 23:25:15 följande:

Rekord är 26 ggr på ett onn, det va mer för att testa o ganska jobbigt.. 70ggr på en dag har jag nog aldrig kommit. Men 30ggr/dag många ggr. Kommer snabbt. Kan få 3-7 orgasmer på under 5 min om jag vill.

Och det gick av sig självt? Behövde inte stimulera mellan orgasmerna? Helt otroligt! Det är nästan ingen idé att ha sex som man. Man blir helt utklassad. 26-1 till kvinnan! Vive la femme!
  • parnordqvist
    Anonym (Theådåra) skrev 2021-03-12 21:18:58 följande:

Jag pullar varje dag flera ggr

Får du multipla då också?
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?