Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?
Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?
Jag gör det kanske 2 gånger i veckan, det har varit så hela tiden sen jag började i tonåren. Nu är jag 49. Använder både vibrator och lösvagina. Det kanske är ovanligt som man men jag älskar att experimentera sexuellt.
Var ett tag sen jag runkade på jobbet...men sugen nu i solen????
Nu lär jag reta upp kvinnor.
Men min övertygelse är att ni inte använder dildo för att ni inte kan välja rätt typ av dildo och använder den fel, mm.
Varför. Kvinnor är allt för blyga och inte nog experimenterande sexuellt. Ni har erfarenhet av allt för få dildosar och därmed har otur med att valt fel leksaker. Skillnaden mellan olika dildosar är nämligen väldigt olika vilket gör att oddsen för att välja en obra är stor och därmed tror man att dildo var inget för mej. Ett exempel kan vara att man valt dildo med för lite el mycket struktur/ådring eller att den är för mjuk o böjlig så att man inte har möjlighet att styra vinkel och därmed inte kan upptäcka den stora skillnaden med mer exakt stimulering på rätt ställen och finna vägen till ren vaginal orgasm.
Då ni inte onanerar o tränar aktivt med dildo förblir ni underutvecklade och kan inte finna den ännu högre njutningen med en man och därmed blir det bara en ond spiral.
Viktigt att inse onani och orgasm för snabb njutning för att lätta på trycket och sen onani av experimenterande art som dessutom
utvecklar personen.
Får du multipla då också?
Jag runkar vanligtvis varje morgon Går upp vid femtiden kollar lite porr och runkar medans frugan sover Detta upprepas vissa kvällar också
Det var som faan! Det trodde jag inte. Eller vänta nu...? Är det något skumt med det här? 50 i rad? Låter lite mycket. Höggravid med barn 13? Kan det här vara en överdrift? Det känns nästan så. SÅ bra är kvinnorna inte!
Nu drar det lite i runknäven:)
Och det gick av sig självt? Behövde inte stimulera mellan orgasmerna? Helt otroligt! Det är nästan ingen idé att ha sex som man. Man blir helt utklassad. 26-1 till kvinnan! Vive la femme!
Jag runkar vanligtvis varje morgon Går upp vid femtiden kollar lite porr och runkar medans frugan sover Detta upprepas vissa kvällar också