• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • kasper1

Varannan dag minst , har ingen lös mutta men funkar bra att andvända vibrator

• Anonym (Onormal?)

Helst fyra ggr om dagen, ibland mer.????

• Anonym (Onormal?)

• Anonym (Onormal?)

• Anonym (Onormal?)

• Anonym (Lisa)

Beror lite på. Jag och sambon brukar ha sex 1-3 ggr per dygn. Har vi sex tre ggr per dygn fingrar jag kanske 1-2 ggr. Har vi sex en gång per dygn som idag så har det blivit fyra ggr.

• Anonym (4)

[quote=80206776][quote-nick]Anonym (Lisa) skrev 2020-02-04 22:17:52 följande:[/quote-nick]Beror lite på. Jag och sambon brukar ha sex 1-3 ggr per dygn. Har vi sex tre ggr per dygn fingrar jag kanske 1-2 ggr. Har vi sex en gång per dygn som idag så har det blivit fyra

Och i verkligheten då?

• Joggen53

Runkar varje dag men slutar 1 sekund innan sprutet. Släpper iväg satsen 2 ggr i veckan. Har en gammal kuk så det gäller att spara ihop lite säd annars kommer det så lite. 

• JooLiz
    Anonym (W48) skrev 2020-01-08 17:05:55 följande:

Jag onanerar ofta, minst 4ggr i veckan. Ibland mer, ibland mindre. Oftast bara klitorisstimulans. Går fort då, nästan som avslappning. Men ibland när jag är extra kåt använder jag både dildo och fingrar, gärna i båda hålen. Har märkt att ju mer jag onanerar desto mer sugen är jag. Synd att maken inte riktigt är lika på som jag..

Jag instämmer, desto mera onani eller sex jag har detso mer sugen blir jag.
  • Grossglanz
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-01-08 16:54:11 följande:

Oj, inte aktuellt då. Bor i Skåne.

Skåne:) ;)
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?